Bohaterowie Wiki
Advertisement
Marioptds.png
Uwaga!

Zoey jest fikcyjną postacią Totalna Porażka. Była obozowiczką i deuteragonistką w Totalna Porażka: Zemsta Wyspy. Zoey wróciła jako jeden z dwóch głównych bohaterów (obok Mike'a) i jeden z finalistów Totalna Porażka: Plejada Gwiazd oraz liderka Bohaterskich Chomików.

Osobowość

Urodzona jako jedynaczka w małym miasteczku Zoey jest optymistyczną, życzliwą dziewczyną, która łatwo się z innymi dogaduje, ale nie ma wielu przyjaciół. Uważa, że bardzo różni się od ludzi, których zna w swoim rodzinnym mieście i dołączyła do Totalnej Porażki, aby spotkać się z przyjaciółmi, którzy podzielają jej zamiłowanie do teatru niezależnego i ubrań w stylu retro. W wielu przypadkach Zoey jest przepraszająca i nadmiernie zaniepokojona tym, jak postrzegają ją inni. Jej ufna natura i potrzeba aprobaty może sprawić, że da się łatwo oszukać przez osoby o złych intencjach.

Z drugiej strony, jeśli zostanie wystarczająco przyparta do muru, Zoey może przybrać swoją mroczniejszą osobowość, która jest odważna, nastawiona na zemstę i wysoko wykwalifikowana. Nazywana przez Chrisa "Commando Zoey", to alter-ego pojawiające się po raz pierwszy w jej przełomowym momencie w odcinku Jedz, puszczaj i bądź ostrożny i trwa do końca odcinka Zaczarowany Las. Zoey jest niezwykle opiekuńcza wobec swoich przyjaciół i swojego chłopaka Mike'a, w którym zakochuje się, nawet wiedząc o jego różnych osobowościach.

Ciekawostki

  • W odcinku Trafiony, zatopiony i zabity ujawniono, że Zoey ma alergię na psią sierść.
  • Pokazano, że Zoey boi się, że zostanie wyeliminowana przez sportowca z Totalnej Porażki; Dzieje się tak, gdy Lightning wybiera ją do eliminacji w Zaczarowanym Lesie.
  • Oryginalne imię Zoey brzmiało "Molly".
Advertisement