Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Nie miałem powodu, aby dojść do tego wieku. Nie jestem niczyim sojusznikiem. Nie jestem dla nikogo wrogiem. Ale mimo to, jeśli wiek dobiega końca w tej chwili... Mogę się obudzić ponownie.

—Zeref Dragneel

Zeref Dragneel jest antagonistą, który później stał się antybohaterem w mandze i anime Fairy Tail. Uważany jest za najsilniejszego maga w serii, ponieważ posiada niesamowicie zabójczą, potężną i niszczycielską magię. Obecnie pojawia się jako nienawidzący siebie i samotny młodzieniec, który nie może kontrolować swojej mocy. Później okazuje się, że jest starszym bratem Natsu Dragneela, ojcem Augusta i twórcą Larcade'a Dragneela. Jest także kochankiem Mavis Vermilion, pierwszej mistrzyni gildii Fairy Tail.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczył mu Akira Ishida, a w wersji angielskiej Joel McDonald.

Charakterystyka

Wygląd

Pomimo setek lat Zeref ma wygląd młodego mężczyzny. Nosi czerwone szaty z wysokim kołnierzem (czarne w anime) i brązowe szaty ze złotymi wykończeniami, a także dużą, powiewającą białą togę owiniętą wokół jego torsu. Ma krótkie czarne włosy, ciemne oczy i nienaturalnie ostre kły. Nosi również wisiorek, na którym trzyma zdjęcie z dzieciństwa przedstawiające Natsu i siebie. Kiedy Zeref wrócił do Imperium Alvarez, zmienił swoją garderobę na czarno-biały strój.

W złości tęczówki Zerefa stają się czerwone i zyskują czarny pierścień wokół źrenicy, nadając mu znacznie bardziej groźnego wyglądu.

Osobowość

Mówi się, że Zeref był najmroczniejszym, najbardziej złym magiem w historii Magicznego Świata, który opanował Czarną Sztukę i stworzył wiele Demonów, z których niektóre nadal sieją spustoszenie w teraźniejszości.

W dzisiejszych czasach Zeref stara się odizolować i jest bardzo spokojny, szczery i skonfliktowany. Chce umrzeć, aby odpokutować za wszystkie grzechy, które popełnił i może popełnić w przyszłości. Troszczy się o innych, ostrzegając ich, aby nie zbliżali się do niego, wiedząc, że jeśli to zrobią, umrą. Jest również nieco kruchy emocjonalnie, ponieważ kiedy zdaje sobie sprawę, że Natsu nie jest jeszcze gotowy, aby go zabić, załamuje się do tego stopnia, że aż zaczyna płakać. Zeref często zabija bez wcześniejszej zachęty lub wiedzy.

Mimo wszystko Zeref jest bardzo mściwy i ukarze tych, których uważa za złych. Zostało to pokazane, gdy bezlitośnie zabił Hadesa, o którym sądzi, że popełnił szereg niewybaczalnych grzechów. W wyniku swojego nieśmiertelnego życia Zeref rozwinął mizantropijną niechęć do ludzkości i jej powtarzających się cech nienawiści, zła i konfliktów.

Niemniej jednak, Zeref jest również człowiekiem ludu jako cesarz Alvarez i wykazuje dobrą wolę i życzliwość wobec swoich generałów i poddanych, co znajduje również odzwierciedlenie w ich opinii o nim, szczerze wiwatując i witając go jako wraca do stolicy po długiej nieobecności. Zeref porównał także kierowanie Imperium do gry strategicznej, sprawiając, że objawy Klątwy Sprzeczności znikają, ponieważ dowodzi ludźmi, których traktuje jedynie jak pionki.

Linki zewnętrzne