FANDOM

Zafina jest jedną z postaci w serii Tekken. Pomogła Larsowi Alexanderssonowi i Ravenowi w znalezieniu przyczyny chaosu i zniszczenia na świecie, spowodowanego przez legendarnego demona, Azazela.

Biografia

Tekken 6

Zafina usłyszała o Turnieju Króla Żelaznej Pięści i że Kazuya oraz Jin mieli wziąć w nim udział. Zafina postanowiła dołączyć do turnieju z zamiarem zniszczenia dwóch złych gwiazd.

W swoim zakończeniu, po pokonaniu Azazela Zafina opuszcza świątynię i podchodzi do swojego guru. Kiwają głowami, potwierdzając zgodę Zafiny na ponowne wejście do świątyni i stawienie czoła diabłu oraz jej zrozumienie zadania. Po wejściu Zafiny do świątyni, cała budowla zapada się, prawdopodobnie nadal będąc w środku.

Zafina odgrywa niewielką rolę w trybie scenariuszowym. Śledzi Larsa przez cały tryb, podobnie jak Raven. Pojawia się jednak w niektórych scenach - rozmawia z Wangiem o wierze w Larsa, o jego zdolności do zatrzymania wojny, podczas oglądania pojazdu Larsa opuszczającego terminal kontenerowy, a także podczas konfrontacji z Jinem, mówiąc mu o swoich przeczuciach i ostrzegając go przed wojną, nieświadomy swojej wiedzy o Azazelu. Pomaga także Larsowi i Ravenowi pokonać hordy żołnierzy Tekken Force na jednym etapie i zapewnia im niezbędne informacje.

Tekken 7

Nie było możliwe zapobiegnięcie zmartwychwstaniu Azazela z powodu zderzenia dwóch niszczycielskich gwiazd, Jina Kazamy i Kazuyi Mishimy. Wskrzeszony Azazel wyglądał na pokonanego przez Larsa Alexanderssona i Jina Kazamę, ale ledwo uniknął śmierci w duchowej formie. Po odkryciu tego Zafinie udaje się zapieczętować Azazela w jej ciele poprzez rytuał przekazywany w jej klanie. Zafina poczuła jednak, że moc Azazela zapieczętowanego w jej ciele stopniowo wzrasta.

„Jin Kazama i Kazuya Mishima wciąż żyją. Jeśli nie pozbędę się krwi diabła, Azazel znów zostanie wskrzeszony... zostało już bardzo mało czasu”. Zafina pomyślała, że aby rozpocząć polowanie na diabelską krew, musi skontaktować się z grupą egzorcystów zwaną Łucznikami Syriusza, która działała od czasów starożytnych.

Osobowość

Zafina jest zdecydowaną kobietą, która dąży do osiągnięcia sukcesu, aby uniknąć chaosu. Jest spokojna i skupiona, nie pozwalając, by emocje opanowywały ją podczas misji.

Ciekawostki

  • Opierając się na opiniach fanów, Harada i jego zespół programistów stworzyli Zafinę specjalnie po to, by zaspokoić zapotrzebowanie na kobietę w serii, która gładko uderza i prześladuje swoje ofiary.
  • Motywy nazewnictwa jej ruchów są bardzo różne w wersjach japońskiej i angielskiej wersji gry. Japońska wersja wykorzystuje wiele mitycznych stworzeń i broni z mitologii wielu kultur, w tym kilka demonów opisanych w Lesser Key of Salomon. Tymczasem wersja angielska niemal całkowicie odnosi się do tradycji mezopotamskiej.
  • Zafina to inna nazwa formy Zafir, która w języku arabskim oznacza „Zwycięski”.
  • Zafina jest podobna i często porównywana z Rose i Menat z serii Street Fighter, ponieważ obie kobiety pochodzą z Bliskiego Wschodu i zajmują się wróżeniem.

Galeria