Bohaterowie Wiki
Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!
Doctor Strange spoilers.jpg
Uwaga!
Ta strona zawiera główne spoilery. Jeśli nie chcesz znać ważnych informacji na temat fabuły/elementów związanych z postacią, nie powinieneś czytać tego artykułu poza tym ostrzeżeniem: Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki, jakie te fakty mogą mieć na użytkownika chcącego jednak przeczytać ten artykuł.

My...jesteśmy Venom.

Mam pasożyta.

—Venom

Venom to główny bohater filmu pod tym samym tytułem z 2018 roku oraz jego sequelu Venom 2: Carnage z 2021.

W jego rolę wcielił się Tom Hardy, który zagrał także Maxa Rockatansky'ego.

Biografia

Venom

Eddie zaczynał jako dziennikarz śledczy, który pisze raport o firmie Life Foundation, której dyrektor generalny Carlton Drake znalazł żyjące symbionty w komecie i przeprowadzał nielegalne eksperymenty na bezdomnych cywilach. Jednak pewne szczegóły eksperymentów prowadzą do ostatecznego zwolnienia Brocka, co powoduje konflikt z jego dziewczyną Anne Weying, która przydarza się prawnikowi.

Sześć miesięcy później Brock otrzymuje pomoc od niezadowolonego naukowca (który jest zniesmaczony eksperymentami Drake'a), aby ujawnić zbrodnie Drake'a. Niestety, odkrywa, że ​​jego przyjaciółka Maria została schwytana i nawiązana z symbiontem. Kiedy próbuje ją uwolnić, atakuje go, a jej symbiont wiąże się z Brockiem, podczas gdy naukowiec zostaje zabity przez Drake'a. Z powodu tego wydarzenia Brock jest ścigany przez najemników wysłanych przez Drake'a i znajduje się w konflikcie z symbiontem, który wyjaśnia, że ​​inne symbionty szukają nowego świata, aby pożreć formy życia, po to by przetrwać, i oferuje pomoc Brockowi w zamian za jego współpracę. Chociaż wydaje się, że Brock cieszy się swoimi nowymi mocami, jest zdenerwowany słysząc, że Venom pożera jego serce, ponieważ Eddie nie jadł zbyt dużo przez jakiś czas, więc Anne Weying jest zmuszona użyć urządzenia MRI, aby oddzielić się od symbionta, chociaż jest schwytany przez najemników Drake'a kilka minut później.

Oddzielny symbiont o imieniu Riot łączy się z Drake'em, który zgadza się pomóc Riotowi odszukać inne symbionty w kosmosie. Na szczęście Anne niechętnie łączy się z Venomem, uwalniając Brocka, zanim przekonał go, by powstrzymał Drake'a i Riota przed osiągnięciem celu. W tym celu Venomowi udaje się uszkodzić sondę statku, powodując wyciek paliwa, które styka się z płonącymi, ale wciąż gorącymi silnikami sondy statku, która eksploduje zbiorniki paliwa sondy, zabijając zarówno Drake'a, jak i Riota. Kiedy Eddie odzyskał swoją pracę, pozwolił Venomowi pozostać w swoim ciele pod warunkiem, że Venom będzie zjadał tylko „złych ludzi”. Symbiont zgadza się i pożera bandytę okradającego sklep spożywczy.

Eddie jest ostatnio widziany w więzieniu stanowym, kiedy ma przeprowadzić wywiad z niebezpiecznym skazańcem imieniem Cletus Kasady.

Venom 2: Carnage

Charakterystyka

Osobowość

Podobnie jak jego oryginalny odpowiednik, Eddie stara się osiągnąć sukces w dziennikarstwie. Jednak, w przeciwieństwie do swojego oryginalnego odpowiednika (który jest z natury nieco gniewny), Eddie stara się być bardziej spokojny, ponieważ unika problemów z władzami. Jest także bardziej spokojny w stosunku do Anny z powodu ich przyjaźni; nawet po rozpadzie ich związku i dowiedzeniu się, że wychodzi za innego mężczyznę, Eddie zdecydował, że lepiej nie ingerować w nowy związek Anny.

Kiedy związuje się z symbiontem Venoma, Eddie wydaje się być bardzo niekomfortowy, stając się jego ciałem-gospodarzem, ponieważ doprowadził go do ucieczki od prawa. Jednak zdaje się doceniać jego nowe umiejętności, a nawet przekonać symbionta, że użyją siły tylko po to, by zlikwidować przestępców zamiast ranić niewinnych ludzi; nawet symbiont zgodził się na to, ponieważ przyznał, że był traktowany jako "przegrany" na swojej macierzystej planecie.

Ciekawostki

  • Co dziwne, pokazano, że Venom nie lubi być nazywany "pasożytem", nawet jeśli jest to Eddie (pokazano to, gdy się o to sprzeczają pod koniec filmu).
  • Pokazano również, że Venom lubił Ann i dbał o nią; może to być jeden z powodów, dla których Venom nie zabił jej podczas ponownego zamieniania się na Eddiego (co jest mało prawdopodobne, ponieważ symbiont musiałby zabić swojego gospodarza, gdyby nie pasował do jego natury lub gdy zamienił się na innego gospodarza).
  • W komiksach ma on symbol na klatce piersiowej, w filmie jej nie ma.

Linki Zewnętrzne

Advertisement