FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!
My...jesteśmy Venom.

Mam pasożyta.

—Venom

Venom to główny bohater filmu pod tym samym tytułem z 2018 roku.

W jego rolę wcielił się Tom Hardy który zagrał także Maxa Rockatansky'ego.

Biografia

Charakterystyka

Osobowość

Podobnie jak jego oryginalny odpowiednik, Eddie stara się osiągnąć sukces w dziennikarstwie. Jednak, w przeciwieństwie do swojego oryginalnego odpowiednika (który jest z natury nieco gniewny), Eddie stara się być bardziej spokojny, ponieważ unika problemów z władzami. Jest także bardziej spokojny w stosunku do Anny z powodu ich przyjaźni; nawet po rozpadzie ich związku i dowiedzeniu się, że wychodzi za innego mężczyznę, Eddie zdecydował, że lepiej nie ingerować w nowy związek Anny.

Kiedy związuje się z symbiontem Venoma, Eddie wydaje się być bardzo niekomfortowy, stając się jego ciałem-gospodarzem, ponieważ doprowadził go do ucieczki od prawa. Jednak zdaje się doceniać jego nowe umiejętności, a nawet przekonać symbionta, że użyją siły tylko po to, by zlikwidować przestępców zamiast ranić niewinnych ludzi; nawet symbiont zgodził się na to, ponieważ przyznał, że był traktowany jako "przegrany" na swojej macierzystej planecie.

Ciekawostki

Linki Zewnętrzne