FANDOM

Trisha Elric jest jedną z postaci w mandze i anime Fullmetal Alchemist. Była żoną Vana Hohenheima oraz matką Edwarda i Alphonse'a Elrica.

Charakterystyka

Wygląd

Trisha była piękną młodą kobietą o kasztanowo-brązowych włosach sięgających do ramion lub klatki piersiowej, które były związane w kucyk. Do tego miała ciemnozielone oczy. Zazwyczaj nosiła lawendową sukienkę z białym fartuchem.

Osobowość

Trisha była miłą, uroczą, łagodną i kochającą młodą kobietą, która bardzo kochała swoich synów i męża. Była kochana przez całą rodzinę, szczególnie przez Hohenheima, mimo że ich opuścił, chociaż nie chciał tego zrobić.

Relacje

  • Van Hohenheim - Trisha kochała swojego męża i czekała na niego aż do ostatniego tchu. W mandze i anime Brotherhood Trisha poprosiła Pinako o przeprosiny za nią dla Hohenheima. W anime z 2003 roku Trisha prosi Eda o zrobienie wieńca z kwiatów, stwierdzając, że Hohenheim robił je dla niej. We wszystkich rodzajach mediów Hohenheim odwiedza jej grób i wygląda na zdruzgotanego jej śmiercią.
  • Edward Elric i Alphonse Elric - Trisha bardzo troszczyła się o swoich dwóch synów. Zdawała się tłumić smutek z powodu odejścia Hohenheima od swoich dzieci, sądząc po tym, jak zaczęła łzawić, łaskocząc Alphonse'a. Zdolności alchemiczne Edwarda i Ala wydawały się sprawiać, że Trisha uśmiechała się, kiedy robili coś za pomocą alchemii. Ich więź była tak silna, że ​​Ed i Al próbowali ją przywrócić do życia.
  • Pinako Rockbell - Obie wydawały się przyjaźnić ze sobą, gdy Pinako krzyczała na Hohenheima, że nie wrócił wcześniej, stwierdzając, że Trisha na niego czekała. Pinako płakała przy pogrzebie Trishy, ​​a Trisha zaufała Pinako, że zaopiekuje się jej synami. Obie można zobaczyć razem na zdjęciu.

Ciekawostki

  • Nazwa Trisha oznacza „szlachetny”.