FANDOM

Tenten (テンテン, Tenten) jest jedną z postaci w mandze i anime Naruto.

Charakterystyka

Wygląd

Tenten posiada czarne włosy i szare oczy, które zostały zmienione na ciemnobrązowe w anime. Jej włosy są uczesane w dwa koki w chińskim stylu z krótką grzywką, okalającą jej twarz. Utrzymywała tą fryzurę w czasie I i II części. W The Last: Naruto the Movie, jej koki są uplecione i przytrzymywane razem za pomocą krótkiego warkocza, który opada z tyłu jej ramion. W dorosłości, nadal utrzymuje tą fryzurę, lecz jej prosta grzywka zakrywa całe czoło.

Stroje Tenten służą jako nawiązanie do chińskiej kultury. W I części, nosi różową bluzkę w stylu qipao bez rękawów (początkowo posiadająca niebieski kolor w mandze) z czerwonymi wykończeniami wraz z żółtymi zapięciami i ciemnozielonymi spodniami. Posiada sakiewkę przymocowaną do jej talii, a jej ochraniacz na głowę i sandały są w kolorze niebieskim. W II części, Tenten ma na sobie białą bluzkę z wysokim kołnierzem i na długi rękaw z bordowymi wykończeniami, czarne rękawiczki bez palców, sandały na niskim obcasie oraz czarny ochraniacz na głowę. Nosi bordowe, szerokie spodnie w stylu hakama z odsłoniętymi częściami zakrytymi przez bandaże bez kabury na shurikeny. Zazwyczaj nosi z tyłu swoich pleców duży zwój. W trakcie Czwartej Światowej Wojny Shinobi, Tenten nosi standardowy mundur shinobi z Konohy wraz z jej sakiewką wokół talii, w której posiada dwa, małe zwoje.

W The Last: Naruto the Movie, Tenten nosi białą sukienkę z wysokim kołnierzem o kroju qipao z czerwonym podszyciem i różowym wzorem płomieni po lewej stronie, związaną za pomocą bordowego obi. Pod spodem, nosi siatkowane zakolanówki i czarne buty na obcasie. Nie nosi już dłużej swoich rękawiczek ani ochraniacza na głowę, a zamiast tego posiada parę czarnych zwojów na nadgarstkach, które wyglądem przypominają bransolety oraz dwa zwoje w kolorze zielonym i jasnoszarym, które są przypięte do jej pleców.

W dorosłości, Tenten nosi podobny strój do tego, który miała na sobie w II części wraz z czerwonymi, zwisającymi kolczykami.

Osobowość

Tenten została opisana jako naturalnie dociekliwa i spostrzegawcza osoba, z osobistym marzeniem zostania legendarną kunoichi jak Tsunade. To doprowadziło ją do posiadania silnej opinii na temat kobiet, uważając, że mogą być one tak samo zdolne w taijutsu jak chłopcy podczas, gdy Neji uważa wręcz przeciwnie. Tenten wykazuje silny niesmak w stosunku do porażek lub bycia skrajnie zależną od innych ludzi. Choć bywa czasami bezwzględna, Tenten jest uprzejma i opiekuńcza względem innych, pocieszając swoich przyjaciół, gdy ci przechodzą trudny okres.

Przebywając w towarzystwie wyjątkowo entuzjastycznych członków swojej drużyny, a w szczególności Might Guyem i Rockiem Lee, Tenten jest często zirytowana ich wybrykami, pragnąc, aby zachowywali się bardziej dojrzale; jej sen Mugen Tsukuyomi idealnie to odzwierciedla. Jest bardziej swobodna i nie lubi podróżować całymi dniami lub kontynuować trening będąc zmęczona, co jest powodem, dla którego uwielbia swoje dni wolne od misji. Jednakże, głęboko troszczy się o swoją drużynę, pomagając w uratowaniu Lee w trakcie egzaminu na chūnina kiedy ten nie powrócił do ich bazy. Darzyła również dużym szacunkiem swojego kolegę z drużyny Nejiego Hyūgę i często pomagała mu w jego treningach.

Naturalnie, Tenten, która była użytkowniczką narzędzi ninja, uwielbia ten rodzaj broni do tego stopnia, że kolekcjonuje każdy jej rodzaj i to z różnych zakątków świata, jako swoje hobby. Co więcej, jej hobby rozwinęło się na tyle, że nawet otworzyła w pełni rozwinięty sklep z bronią ninja.

Galeria