FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Takeda Takahashi jest uczniem mistrza Hanza Hasashiego, synem Kenshiego i jedną z postaci w Mortal Kombat X.

Wygląd

Takeda pochodzi z Tajlandii i jest pochodzenia azjatyckiego, ma czarne włosy i brązowe oczy. W młodości przedstawionej w komiksie, Takeda jako dziecko nosił typowe, ludzkie ubrania. W czasie nauki Takeda miał kudłate włosy i nosił strój ninja z żółtą opaską. Jednak jego mundur różnił się od reszty Shirai Ryu, ponieważ zamiast tego nosił niebieską koszulę i miał bandaże owinięte wokół przedramion.

W grze Takeda nosi opancerzony kombinezon, głównie o metalicznie srebrnym kolorze z żółto-pomarańczowymi pasmami wzdłuż nóg i dłoni. Nadal ma swoją opaskę, aby reprezentować jego przynależności do Shirai Ryu. Na ramionach ma zmodyfikowane rękawice zaprojektowane do wypuszczania batów z ostrzami zakończonymi włócznią. Alternatywny kostium Takedy przedstawia go w mundurze w stylu Shirai Ryu, podobnym do stroju Scorpiona i mającym żółte kolory klanu.

Ciekawostki

  • Co ciekawe, dzieli swoje imię i nazwisko z pierwszym założycielem klanu Shirai Ryu, a Hanzo jest założycielem jego najnowszej wersji.
  • Takeda jest obecnie najmłodszą ziemską postacią, która zabiła inną osobę, będąc nastolatkiem (piętnaście na podstawie komiksów).
  • Takeda jest drugą grywalną postacią w serii, należącą do Shirai Ryu. Scorpion, który pojawił się dwadzieścia trzy lata wcześniej, był pierwszy.
  • Grafika koncepcyjna i szkice ujawniają, że Takeda używałby ośmiu różnych broni podobnych do miecza i miał kryptonim "Spider", tak jak Hanzo Hasashi ma nazwę "Scorpion". Zmieniło się to jednak, gdy NetherRealm Studios zdecydowało się zamiast tego dać bicze Takedzie i nigdy nie wspomniano, czy uzyskał jakiś pseudonim.