Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!
Marioptds.png
Uwaga!

Zobacz inne pojęcia – Superman

Clark Kent lepiej znany jako Superman - jeden z głównych bohaterów ligi sprawiedliwości pojawił się w filmach Człowiek ze Stali, Batman v Supermam Świt Sprawiedliwości czy Liga Sprawiedliwości.

Gra go Henry Cavil.

Biografia

Ciekawostki

  • Armie Hammer, Matt Bomer, Zac Efron, Matthew Goode, Joe Manganiello i Colin O'Donoghue byli brani pod uwagę do tej roli, zanim Henry Cavill został obsadzony.
  • Brandon Routh, który wcześniej grał postać w Superman Powrót, był zainteresowany ponownym uruchomieniem tej roli, nawet po ponownym uruchomieniu.
  • Obsada Henry'ego Cavilla była bardzo kontrowersyjna, ponieważ wielu kwestionowało stosowność brytyjskiego aktora grającego amerykańską ikonę, taką jak Superman. Jednak obrońcy castingu zwrócili uwagę, że Christian Bale, który grał wówczas Batmana, jest Walijczykiem.
  • Henry Cavill został uznany za rolę Batmana w Batman Początek.
  • Henry Cavill odmówił przyjmowania sterydów, aby wzmocnić się do tej roli. Odmówił również wszelkich cyfrowych poprawek lub ulepszeń swojego ciała w scenach bez koszuli. Powiedział, że byłoby nieuczciwe, gdyby używał sztuczek podczas grania w Supermana i chciał popchnąć swoje ciało do granic możliwości, aby rozwinąć swoją sylwetkę w taką, która byłaby godna postaci.
  • Henry Cavill jest pierwszym aktorem spoza Ameryki, który zagrał Supermana.
Advertisement