Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Ohana znaczy rodzina.

—Znany cytat

Eksperyment 626, a przede wszystkim znany jako Stich Jest jednym z głównych bohaterów serii Lilo i Stich, a także serii spin offów Stich! Z 2008 roku oraz nie emitowanego w Polsce Stitch & Ai Z 2017 roku. Jest on kosmicznym eksperymentem stworzonym przez doktora Jumbę Jookibę który zamieszkał na Hawajach w rodzinie Lilo.

Charakterystyka

Wygląd

Stich jest niskiego wzrostu, a wyglądu jest podobny do Koali. Ma długie uszy, a także ma kolce na grzbiecie, czułki, i dodatkową parę rąk które może chować pod swoim niebieskim futrem. Ma czarne oczy, a na brzuchu , pod pyskiem i wokół oczu ma jasno niebieskie plamki natomiast ma plecach ma granatowe.

Osobowość

Na samym początku Stich był uważany za potwora. Z pozoru dla tych którzy go nie znali był potworem o tendencjach psychopatycznych i niszczycielskich. Takie traktowanie spowodowało, że miał tendencję do robienia zniszczeń także był gotowy nawet zranić, a nawet zabić.

Jednak to wszystko było powodowane strachem gdyż Stich nie był w stanie się odnaleźć w nowej rzeczywistości. Dopiero po jakimś czasie zdołał wszystko zrozumieć przez co stał się łagodniejszy.

Dla tych co go poznali, a nawet pokochali jest sympatyczny i miły choć nadal ma tendencję do robienia zniszczeń. Dzieli wiele cech z Lilo których relacja przypomina brata i siostrę. Zarówno Stich był uważany przez Gantu jak i Przewodniczącą rady za potwora to Lilo została odtrącona przez koleżanki. Oboje mają tendencję do zabaw, wygłupów czym czasami denerwują Plikley'a i Nani. W niektórych sytuacjach Stitch wykazuje się większym rozsądkiem od Lilo, a także obawy przed konsekwencjami działań dziewczynki.

Advertisement