FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!

Zobacz inne pojęcia – Spider-Man

Peter Parker znany lepiej jako Spider-Man to bohater z Marvel Cinematic Universe.

Gra go Tom Holland.

Biografia

Osobowość

Peter Parker jest lojalnym, przyjaznym, wysoce inteligentnym, ale nieśmiałym i niezręcznym społecznie 17-letnim superbohaterem. Od początku swojej kariery superbohatera Peter utrzymywał swoją tożsamość Spider-Mana w tajemnicy przed światem i unikał dołączania do szkolnych zespołów i drużyn piłkarskich w celu ochrony swoich mocy i tożsamości. Odkąd Tony Stark/Iron Man zaproponował mu dołączenie do Avengers podczas wojny domowej, Peter był chętny i podekscytowany zostaniem Avengerem, ale powiedziano mu, że nie jest jeszcze gotowy.

Po wojnie domowej, Peter wciąż chciał zostać oficjalnym członkiem Avengers i kontynuował swoje obowiązki w zakresie walki z przestępczością jako Spider-Man w swoim ulepszonym kostiumie podarowanym przez jego mentora i sojusznika. Wpadł w konflikt z Adrianem Toomesem/Vulturem (który stał się jego arcywrogiem), który próbował sprzedać sprzęt Avengers na czarnym rynku. Peter próbował go powstrzymać, aby udowodnić, że jest godnym Avengerem.

Ponieważ w młodości Peter był wyrzutkiem społecznym, zanim stał się Spider-Manem, pracuje jako samotny, indywidualistyczny superbohater i trudno mu się dopasować do innych członków Avengers.

Po udanej misji pokonania Vultura i jego bandy przed kradzieżą sprzętu Avengers, Peter zdał sobie sprawę, że musi dowiedzieć się o wiele więcej, zanim zostanie oficjalnym Avengerem. Peter jako Spider-Man poprzysiągł, że nigdy nie podejmie żadnych lekkomyślnych działań, od czasu potyczki na promie Staten Island.

Peter Parker potrafi być również uparty, czasami nie słuchając Tony'ego Starka. Jednak Peter jest dobrym chłopcem oraz osobą o wielkim sercu i wyrozumiałości, ryzykując życiem, aby uratować Vulture'a, mimo że ten próbował go zabić.

Peter Parker to bardzo odważny i prawy bohater, który ratuje wielu obywateli w Queens, w Nowym Jorku i powstrzymuje superzłoczyńców przed popełnieniem wielu przestępstw. Jest także biegły w robieniu niesamowicie irytujących dowcipów, które czasem denerwują jego sojuszników i wrogów.

Ciekawostki