Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!

Zobacz inne pojęcia – Spider-Man

Peter Parker znany lepiej jako Spider-Man to główny bohater trylogii Sama Raimiego pod tym samym tytułem.

W jego rolę wcielił się Tobey Maguire.

Biografia

Osobowość

Peter Parker, jako Spider-Man, okazuje się być odważnym i prawym bohaterem z niezłomnym poczuciem sprawiedliwości i odpowiedzialności. Od czasu śmierci jego mądrego i ukochanego wuja Bena, ślubowanie odpowiedzialności Petera doprowadziło go na drogę heroizmu i humanitaryzmu.

Dla tych, którzy byli we władzach, Spider-Man okazał się być banitą i stróżem prawa, kimś równie niebezpiecznym jak ci, których sprowadził. Z biegiem lat Spider-Man stał się stopniowo szanowany przez władze, zarówno przez NYPD i NYFD, jak i przez obywateli Nowego Jorku, mimo że Jonah Jameson uważał go za zamaskowane zagrożenie w gazecie Daily Bugle.

Spider-Man jest indywidualistą, ponieważ pracuje sam, co było spowodowane tym, że w młodości był społecznym wyrzutkiem. Zmniejszyło się to stopniowo, gdy został najlepszym przyjacielem Harry'ego Osborna, a następnie chłopaka Mary Jane Watson.

Peter był początkowo nieśmiały i niezręczny wobec swojego życiowego zmiażdżenia Mary Jane Watson, ponieważ ciężko mu było z nią rozmawiać i prowadzić z nią rozmowy. Ponieważ nie chciał, aby została skrzywdzona przez jego wrogów, chciał być z nią zaprzyjaźniony, ale po tym, jak Mary Jane odkrywa swoją tożsamość superbohatera, ona postanawia być z nim bez względu na ryzyko, jakie może być spowodowane.

Kiedy Symbiont Venoma związał się z nim, uwolnił swoją ciemną i mściwą stronę, kiedy walczył z Sandmanem w metrze w sposób nieustępliwy. Tymczasowo stał się arogancki i agresywny, gdy ujawnił fałszywe zdjęcia Eddiego Brocka do Trąbki Codziennej i nieumyślnie uderza Mary Jane w Jazz Club. Zdał sobie sprawę, że symbiont go kontroluje i odrzucił go, wracając do swojej prawdziwej osobowości.

Po pokonaniu Venoma i Sandmana wraz ze śmiercią swojego najlepszego przyjaciela Harry'ego Osborna, Peter zdaje sobie sprawę, że niezależnie od tego, co szaleje w nim samym i wszystkich, których kocha, on i jego bliscy zawsze mieli wybór. To właśnie wtedy Harry uczył go i zawsze będzie wybierał to, co było słuszne.

Peter ma troskliwą stronę, gdy pod koniec Spider-Mana 3, w końcu zdecydował, że nadszedł czas, aby naprawić jego związek z Mary Jane, która wróciła, gdy dwoje ożywiło ich romans i wróciło jako para.

Ciekawostki

  • To pierwsza wersja Spider-Mana która pojawiła się na wielkim ekranie

Galeria