Sonic the Hedgehog - tytułowy główny bohater filmu z 2020 roku pt "Sonic. Szybki Jak Błyskawica. Jest antropomorficznym jeżem urodzonym z potęgą prędkości naddźwiękowej, z innej planety, który został zmuszony do opuszczenia swojego świata od sił zła i zbudowania życia dla siebie na Ziemi.

Głosu użyczył mu Ben Schwartz jako nastolatek oraz Benjamin L. Valic jako dziecko.

Biografia

Przeszłość

Sonic urodził się na bezimiennej planecie, gdzie spędził dzieciństwo żyjąc pod czujnym okiem antropomorficznej sowy o imieniu Szpona. Posiadał wielką moc, która dawała mu super szybkość, ale także czyniła go celem dla plemienia Kolczatków, które chciały przejąć jego moc dla siebie. Pewnego dnia Sonic pobiegł przez swoją wyspę do domu, przynosząc Szponie kwiat, ku rozczarowaniu sowy, ponieważ obawiała się, że mógł go ktoś śledzić. Sonic wyraził przekonanie, że porusza się zbyt szybko, aby go zobaczyć, ale Szpona zauważa, że ​​plemiona Kolczatków otoczyły jej dom i chwyta jeża, i odlatuje, próbując uciec. Niestety, Szpona zostaje zestrzelony z nieba przez strzałę, więc używa złotego pierścienia, aby otworzyć portal na Ziemię i mówi Sonicowi, że dopóki inni wiedzą o jego mocy, zawsze będzie w niebezpieczeństwie dla tych, którzy chcą to zabrać. Następnie instruuje go, aby zabrał swoją torbę złotych pierścieni i udał się przez portal, aby mógł bezpiecznie żyć w świecie ludzi nieświadomych jego istnienia.

Obecnie