Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Suszymy ząbki, panowie. Suszymy ząbki.

—Skipper

Skipper to główna postać z Madagaskaru, pomniejsza postać z Madagaskaru 2, główna postać z Madagaskaru 3 i główna postać Pingwinów z Madagaskaru, zarówno serialu telewizyjnego, jak i filmu o tej samej nazwie. Ma przyjaźń/nienawiść z królem Julianem XIII, ponieważ ciągle się kłócą i obrażają, ale wielokrotnie okazują sobie uczucie.

W polskiej wersji głosu użyczył mu Grzegorz Pawlak, a w wersji angielskiej Tom McGrath.

Osobowość

Skipper to zatwardziały komandos i przywódca drużyny pingwinów. Często zachowuje się jak weteran w odniesieniu do pewnego rodzaju zespołu stresu pourazowego, szczególnie w odniesieniu do jego szalejącej paranoi (którą nawet inne pingwiny czasami uważają za przesadną) i jego sprzecznych historii z przeszłości. Uważa, że ​​przyjaciel to tylko wróg, który jeszcze cię nie zaatakował. Dzięki szkoleniu w umiejętnościach komandoskich wydaje się, że nie ma pojęcia, jak zachowywać się jak prawdziwy pingwin, a Szeregowy musi udzielać mu rad, gdy jest pod ścisłą obserwacją ludzi.

Skipper jest bardzo podejrzliwy i zwykle nie ufa tym, w których wszystkie inne pingwiny się zakochały. Często okazuje się przy tym, że ma rację. Czasami może być trochę chłodny i często robi rzeczy tylko dlatego, że inne pingwiny, zwłaszcza Szeregowy, tego chcą.

Spośród czterech pingwinów Skipper najlepiej radzi sobie w walce wręcz, na ogół jest w stanie pokonać nawet ataki z zaskoczenia. Ma jednak tendencję do przeceniania własnych umiejętności, walcząc z przeciwnikami wielokrotnie większymi i silniejszymi od siebie i kontynuując atak, nawet jeśli okazuje się on całkowicie nieskuteczny. Twierdzi, że nie zna znaczenia słowa „poddać się” i zawsze ma problem z przyznaniem się do strachu przed czymkolwiek.

Skipper nie może znieść hipisów, jak widać w odcinkach Noce i dnie, To kwestia czasu i Cześć, laleczko, i bardzo chciałby ich pobić lub zmusić do pracy. Ma również trypanofobię (strach przed igłami), jak pokazano w odcinkach Operacja: Igła i Miłość boli. W odcinku Ja Król nie był w stanie robić na drutach z powodu tego lęku.

Jest szowinistą w stylu lat 50-tych, wierzącym, że kobiety są słabe i potrzebują ochrony. Jest też raczej ksenofobem, uważając, że każdy inny gatunek niż ptaki (zwłaszcza ssaki) jest gorszy. Wszystko to wiąże się z jego szaloną paranoją, a inne pingwiny nie zawsze wspierają go w tych kwestiach. Stwierdzono również, że ma strasznie kruche ego. W Madagaskarze 3 Skipper kupuje protezy z litego złota do jedzenia jabłek. Niestety, robiąc to, odkrywa, że ​​tak naprawdę nie lubi jabłek.

Ciekawostki

  • Pomimo tego, że jest żonaty z drewnianą laleczką Hula, postać ta nigdy nie jest później widziana.
  • Ma on trypanofobię (strach przed zastrzykami/igłami).
  • Chociaż Skipper nie szanuje ssaków, jest bliskim przyjacielem Marlenki. Nigdy nie nazwał jej „pomniejszym ssakiem” ani „kretyńskim ssakiem”. W rzeczywistości wydaje się, że ceni jej inteligencję i opinie, chociaż prawdopodobnie zaprzeczyłby temu. Razem tworzą wyjątkowo zgrany zespół.
  • Został nazwany wrogiem publicznym nr 1 w Danii po incydencie w Kopenhadze z udziałem Hansa, ryb i, jak sam to mówi, „wielu zwrotów akcji! Nie chciałbyś tego słuchać”. Podczas idealnego dnia Skippera zniszczył on swoje akta karne i zniósł swój zakaz.
  • Lubi twarde poduszki.
  • Kiedy jest wściekły, krzyczy bardzo głośno.
  • Uważa, że akcent Szeregowego jest fałszywy.
Advertisement