Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Ten świat został zdewastowany, zanim się urodziłem. Ciężkie, ponure miejsce, w którym żyjemy w wiecznej ciemności. Życie jest walką, a ludzie żyją bez nadziei. Jak to się stało? Nikt nie odpowie mi bezpośrednio, ale zawsze wskazują... na płomienie.

—Silver o swojej przyszłości w Sonic the Hedgehog (2006)

NIE MA SENSU!

—Słynna kwestia Silvera w Sonic the Hedgehog (2006)

Jeśli chcemy, aby ludzie się gromadzili, musimy im pokazać, że siła nie pochodzi tylko z liczb.

—Silver zachęcające Ruch Oporu do pokazania ludziom, że wciąż jest nadzieja w Sonic Forces

Silver the Hedgehog jest postacią z gier z serii Sonic the Hedgehog. Jest telekinetycznym jeżem z przyszłości. W swoich występach Silver był (byłym) drugorzędnym antagonistą, który stał się dobrą postacią historii Sonica, drugorzędnym antagonistą w historii Shadowa i ogólnym pomniejszym antagonistą w Sonic the Hedgehog (2006), antybohaterskim deuteragonistą w Sonic Rivals i jego kontynuacji, drugoplanową postacią w Sonic and the Secret Rings, Sonic Riders: Zero Gravity, Sonic and the Black Knight, Sonic Free Riders, Sonic Colours, Sonic Generations i Sonic Runners oraz jedną z głównych postaci w Sonic Forces. Jest 14-letnim jeżem, który przybył z 200 lat w przyszłości. Jest najlepszym przyjacielem Espio i obiektem uczuć Blaze.

Jego główną rolą w grach jest ochrona przyszłości poprzez zmianę problemów w przeszłości przy pomocy jego psychokinezy. Najprawdopodobniej ma zdolność podróżowania w czasie, chociaż sugeruje się, że należy to zrobić przy pomocy przyszłej technologii.

Silver jest dobroduszną i życzliwą osobą, kierowaną silnym poczuciem sprawiedliwości, która naprawia zło przeszłości w celu utrzymania pokoju, choć jest nieco naiwny i łatwowierny. Pomimo monumentalnych zadań, które może mieć do wykonania, jest optymistą i zrobi wszystko, co konieczne, aby chronić świat.

Charakterystyka

Wygląd

Silver jest jeżem o biało-szarym kolorze futra na całym ciele, białym, gęstym futrze wokół szyi, brzoskwiniowej skórze i złotych oczach. Nosi białe rękawiczki z symbolem świecącym w kolorze cyjanowym oraz kozaki w czarnym, białym i turkusowym odcieniu. Na rękach i nogach nosi złote pierścienie z liniami świecącymi w kolorze cyjanowym.

Osobowość

Silver jest opisywany jako osoba o dużej potrzebie sprawiedliwości, a jego osobowość potrafi posunąć go do cofnięcia się w czasie, by naprawić błędy przeszłości i uratować przyszłość. Jeśli obierze sobie jakiś cel, będzie się go kurczowo trzymać i nie odpuści dopóki go nie osiągnie. Silver równie łatwo znajduje nowych sojuszników, jak i rywali oraz wrogów. Jego łatwowierność na słowa innych sprawia, że można go łatwo oszukać i nieświadomego Silvera wykorzystać do własnych celów gdyż jest młody. Nawet Blaze, która ma tyle samo lat co on, to i tak jest bardziej doświadczona. Z drugiej strony, nie daje się nabrać na "przebranie" Eggmana Nega, który podawał się za Doktora Eggmana, w Sonic Rivals i Sonic Rivals 2.

Pomimo tego, że wydaje się być poważnym na zewnątrz, w środku nadal jest młodym i niedojrzałym jeżem. Sama Blaze stwierdziła, że Silver potrafi być naiwny. Srebrny jeż jednak ma dobre serce i zawsze próbuje chronić słabszych oraz podawać innym pomocną dłoń. Odnosząc się do jego profilu w Sonic Generations, Silver jest optymistą i mimo to zawsze stara się zachować pozytywne nastawienie oraz nie tracić nadziei, nie zważając na to w jak beznadziejnej sytuacji się znajduje.

Silver jest odważny, potrafi poświęcić nawet samego siebie by uratować kogoś innego. Sam jednak nie wydaje się być przyjazny dla osób, które nie mają tego samego celu co on i sam nie zamierza nikogo wtajemniczać w jego działania, co często kończy się bójkami, tak jak w serii Rivals. Jednak gdy świat nie potrzebuje ratunku, potrafi być osobą, z którą można miło spędzić czas.

Advertisement