FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Shenhua (シェンホア Shenhoa) jest tajwańską zabójczynią wynajętą przez Ms. Changa i jedną z postaci z mangi i anime Black Lagoon.

Charakterystyka 

Wygląd 

Shenhua ma długie czarne włosy, które przebiegają obok pośladków, a grzywka zasłania jej prawe oko. Widywana jest najczęściej w różowo-chińskim Qipao, który pokazuje w całości jej nogi oraz w białej koszulce. Ma pasek trzymający noże do rzucania na obu nogach. Poza tym nosi dwa długie, czerwone kolczyki podobne do chwostów na obu uszach. Ma także pomalowane na czerwono paznokcie, szminkę i eyeliner.

Osobowość 

Shenhua jest zabójczynią, która dba o swój wygląd, a także jest bardzo dumna ze swojego tajwańskiego dziedzictwa. Z tego powodu zna język angielski wyłącznie na takim poziomie, aby pracować i komunikować się z innymi ludźmi w Roanapurze, i nie dba o gramatykę lub strukturę wypowiadanych zdań. Przez swój łamany angielski zyskała przydomek „Chinglish” od Revy, ale ci, którzy ją dobrze znają, bardziej martwią się jej fachowością w rzucaniu nożami i ostrzami. Jej podstawową bronią są dwa ostrza kukri związane ze sobą długą liną, aby mogła je obracać, rzucać i przyciągać z powrotem do siebie. Jej osobistą filozofią w używaniu takiej broni jest to, że pistolety kończą się wyłącznie na kulach, podczas gdy ostrza i ludzkie ciało nigdy nie zawodzą.

Różnica między jej wersją anime a wersją z mangi dotyczy jej religijności. W mandze wspomniała Edie, że jest taoistką i nie przeszkadza jej zabijanie mniszek. W anime określa siebie jako ateistkę i nie przeszkadza jej to, ponieważ dzięki temu moralność nigdy nie stanowi przeszkody w jej pracy.

Linki zewnętrzne