Do szablonu +18.png
Uwaga!

Sheeva jest jedną z postacie w grach z serii Mortal Kombat. Jest kobietą z rasy Shokan, rodaczką Goro i Kintaro, a także dawną antagonistką.

Charakterystyka

Wygląd

Sheeva wygląda tak jak pozostali przedstawiciele jej rasy, mając cztery ramiona i niesamowicie wysoki wzrost, o wiele przewyższający przeciętnego człowieka. Ma również najbardziej skąpą formę ubrań ze wszystkich postaci w serii, używając czerwonego paska lub swojej złotej zbroi bojowej z Mortal Kombat: Armageddon.

Osobowość

Jako wojowniczka, Sheeva znana jest ze swojego honorowego podejścia do bitwy, podczas gdy jej rodacy, tacy jak Goro, używają różnych sztuczek, aby wygrać. Ponadto Sheeva jest znana z szacunku dla swoich przeciwników.

W obecnych grach i komiksach Sheeva jest bardziej sympatyczna i przystępna, a jej zakończenie pokazuje, że uratowała i rozwinęła rasę Shokan. Stała się również królową, przestając być antagonistką, którą była kiedyś.

Począwszy od Mortal Kombat 11, Sheeva zawarła przyjazny sojusz z wojownikami z Ziemskiego Wymiaru za pomoc Shokanom i jest im wdzięczna za udzielenie pomocy, dzięki czemu Ziemski Wymiar i Shokańska społeczność jest w przyjaznych stosunkach.