FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Seras Victoria jest jedną z głównych postaci w mandze i anime Hellsing. Została zmieniona w wampira przez Alucarda, aby ocalić jej życie i stała się jego bezpośrednią podwładną.

Charakterystyka

Wygląd

Seras jest początkowo atrakcyjną młodą kobietą z blond włosami przyciętymi do tyłu i niebieskimi oczami. Miała dość szerokie ramiona, ale zachowała bardzo zmysłową i modną sylwetkę, co dodatkowo podkreśla fakt, że jest znacznie niższa niż praktycznie wszyscy jej sprzymierzeńcy. Zanim została pełnoprawnym wampirem, zwykle nosiła żółty mundur Organizacji Hellsing z pasującą mini spódniczką, długie białe pończochy, brązowe buty na kostce i brązowe rękawiczki. Czasami jej oczy przybrały czerwony odcień w chwilach skrajnej wściekłości lub wampirycznej żądzy krwi.

Jako pełnoprawny wampir jej włosy rozjaśniły się do prawie platynowego blondu, a oczy stały się stale czerwone. Nadal nosiła mundur dokładnie w tym samym stylu, co wcześniej, ale w kolorze ciemnoczerwonym zamiast żółtym.

Po pełnym przyjęciu wampiryzmu nic się nie zmieniło w jej ogólnej sylwetce, z wyjątkiem lewego ramienia. Po utracie oryginalnego ramienia przez Zorin Blitz, zostało zastąpione masą wijących się czarno-pomarańczowych cienistych materii, które początkowo objawiły się jako zestaw "macek" przypominających bicz. Jednak wkrótce po transformacji nauczyła się kształtować materię cienia na kształt swojego pierwotnego ramienia. Trzydzieści lat po transformacji zademonstrowała zdolność do zmiany kształtu tej materii cienia z dużo większą precyzją i w pewnym momencie posunęła się tak daleko, że wykorzystała ją do naśladowania pełnej kopii typowego stroju Alucarda, który nosiła w formie żartu. Ze względu na swoją nieśmiertelność pozostaje teraz na stałe w swojej 19-letniej formie.

Osobowość

Seras jest kobietą o silnej woli i najprawdopodobniej była taka od czasów dzieciństwa, co potwierdzają jej retrospekcje. Seras jest często uważana za chłopczycę; jest bardzo odważną, silną i heroiczną młodą kobietą, która wykazuje się dzikim temperamentem oraz nie boi się kwestionować rozkazów swego mistrza, jeśli są sprzeczne z jej osobistymi przekonaniami. Jej oddanie, moralność i uczciwość jest dość niezwykłe, biorąc pod uwagę jej okropną przeszłość. Jest jednak lojalnym i godnym zaufania żołnierzem, który będzie pilnie wypełniał rozkazy swojego dowódcy, pod warunkiem, że dowódca udowodni swoją wartość. Jej poziom dojrzałości w porównaniu z innymi postaciami jest nieco wątpliwy; wydaje się być dzieckiem, którym inni nie mogliby być, a jednak posiada coś w rodzaju światowej dojrzałości i powierzchownej inteligencji, której brakuje większości innych postaci, a także rodzaj mentalności „wychowującej się przeciw naturze”. Jest „światłem, które wyróżnia się z ciemności” (cytuje Koutę Hirano w jednym z wywiadów).