FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!
Sean „Sweet” Johnson jest deuteragonistą w grze Grand Theft Auto San Andreas. Jest przywódcą Rodzin z Grove Street, oraz bratem Carla Johnsona.

Biografia

Sweet pojawia się na pogrzebie swojej matki wraz z swoja siostrą Kendl, i spotykają się z Carlem. Sweet rozgniewał Kendl, obrażając jej chłopaka, i ochrzanił Carla za to, że nie był na pogrzebie zarówno brata, jak i matki. Niechęć Sweet do Carla, przed jego powrotem do Los Santos, jest widoczna podczas The Introduction, gdzie stwierdza, że ​​Carl „ma swoje własne życie, bardziej niż na to zasługuje”. Sweet nie ufał Carlowi przez krótki czas, ale później zdał sobie sprawę ze swoich prawdziwych intencji pozostania i pomagania rodzinom z Grove Street. Spowodowało to bardziej braterską relację. Sweet zdecydował, że Carl będzie pracował dla gangu, włączając w to umieszczenie tagu gangów w biedniejszych dzielnicach Los Santos, zabicie niektórych handlarzy narkotyków z Ballas, zabicie niektórych Ballas próbujących podjechać i spotkanie starego przyjaciela i zabicie członków gangu Ballas w Jefferson. Sprawił też, że Carl spotkał chłopaka Kendla, Cesara Vialpando, przywódcy rywalizującego gangu Varrios Los Aztecas. Przywództwo Sweeta i ciągły upadek gangu zaczęły prowadzić do tego, że frakcje w Grove Street Families zaczęły się rozpraszać. Jest to pokazane podczas „Sweet's Girl”, gdzie Sweet dzwoni do swojego brata z prośbą o pomoc w ucieczce z rodzin Seville Boulevard, którzy osaczają go i jego dziewczynę w Playa del Sewilla. Carlowi udaje im się uratować, a później Sweet organizuje spotkanie dla różnych frakcji, które przerywa policja. Gang jednak nadal dobrze sobie radzi, mimo że Carla przejmuje kontrolę nad Glenem Parkem i zabija Kane'a, wysoko ocenianego członka Ballas.

Sweet jest później zaangażowany w strzelaninę z różnymi członkami Ballas, którzy atakują na pozornie niekończące się fale samochodów dostawczych. Zostaje postrzelony podczas strzelaniny, ale zostaje uratowany przed przedwczesną śmiercią dzięki pomocy Carla i trzech innych członków Grove Street Families, Carl wtedy informuje Sweet'a o zdradzie Big Smoke i Ryder oraz ich sojuszu z Frankiem Tenpennym i Eddiem Pulaskim. Policja pojawia się i aresztuje zarówno Sweeta, jak i Carla. Sweet zostaje później uwięziony w szpitalu więziennym, ale Carl zostaje zabrany do Angel Pine przez Tenpenny'ego, Pulaskiego i Jimmy'ego Hernandeza i rozpoczyna swoje życie na wygnaniu w wiejskiej części stanu San Andreas.

Carl kontynuuje swoją karierę w przestępczym podziemiu w San Fierro i dowiaduje się o syndykacie Loco, kierowanym przez Jizzy B., T-Bone Mendeza i Mike'a Toreno, którzy sprzedają narkotyki członkom Los Santos Vagos, którzy są w sojusz z Big Smoke, Ballas i rosyjską mafią. Carl zaczyna pracować dla nich, pozwalając swoim nowym sojusznikom Triady dowiedzieć się więcej o ich kontaktach. Carl później zabija Jizzy'ego, T-Bone Mendeza i najwyraźniej zaciera Mike'a Toreno, wraz z byłym sojusznikiem Ryderem. Później otrzymuje telefon od nieznanego mężczyzny, który ujawnia się jako Mike Toreno, który wysłał innego mężczyznę jako przynętę podczas ostatniego lotu Toreno. Carl zaczyna pracować dla agenta rządowego, a jego praca jest nagradzana, ponieważ Toreno pomaga zabezpieczyć uwolnienie Sweeta, który zostaje zwolniony z więzienia. Podczas uwięzienia Sweet został zabrany „na północ” i umieszczony w celi D-winga 13 według Mike'a Toreno. Więzień w celi po lewej był zabójcą dzieci, który chciał poderżnąć jemu gardło, a po prawej biały zwolennik supremacji, który chciał zjeść jego serce.

Carl opowiada Sweetowi o nowym życiu jego i Kendl w San Fierro i Las Venturas, próbując przekonać go do odejścia z dzielnicy. Sweet jednak nalega na powrót do Ganton i po powrocie odzyskuje kontrolę nad obszarem. Sweet następnie towarzyszy Carlowi, gdy obaj ponownie zabierają Glen Park i ratują Big Beara ze szponów dilera narkotyków B Dupa, a Sweet zabiera go na rehabilitację. Carl otrzymuje polecenie przejęcia kontroli nad Idlewood, jedną z dzielnic sąsiadujących z Gantonem. W tym czasie Frank Tenpenny został oskarżony o ściąganie haraczy, korupcję, narkotyki i napaść na tle seksualnym. Został jednak uznany za niewinnego, ponieważ Carl zabił większość świadków pod rozkazami Tenpenny'ego, co doprowadziło do zamieszek w biedniejszych dzielnicach Los Santos. Sweet, który dołączył do Carla, Kendla, Cesara, The Trutha, Maccera i Madda Dogga, zostaje następnie zawieziony do domu przez Carla. Niedługo potem Sweet pozwala Carlowi pomóc Cesarowi Vialpando odzyskać swoją okolicę od Vagosów, chcąc, by Carl „spłacił swoje długi” za niezliczone razy, które Cesar pomógł im i ich gangowi.

Wkrótce potem dwaj bracia postanawiają przejąc dzielnicę Ballasów, zatrzymać produkcję narkotyków i zabić Big Smoke'a. Wcześniej jednak Carl przejął wiele terytoriów w całym Los Santos, aby uzyskać konkretne informacje o lokalizacji Big Smoke, a po tym, jak Carl z powodzeniem to zrobi, włamuje się do zakładu produkcyjnego i zabija Big Smoke. Po zabiciu Smoke'a, przychodzi Frank Tenpenny, który podpala część maszyn. Carlowi udaje się jednak uciec z budynku w samą porę, by zobaczyć ucieczkę Tenpenny'ego w wozie strażackim. Sweet jednak chwyta za jedną z drabin ciężarówki, wściekły za działania Tenpenny'ego. Carl jedzie za bratem z otwartym dachem Feltzera, do którego w końcu wpada Sweet. Sean przejmuje kierownicę i obaj ścigają, odpierając policję i zabijając członków gangu. Ci nadal ścigają Tenpenny'ego, dopóki nie rozbije swojego wozu strażackiego, który przechodzi przez most i wpada na Grove Street. Sweet i Carl, razem z Kendl, Cesarem i Truthem, obserwują, jak Tenpenny umiera z powodu odniesionych obrażeń po wypadku. Piątka wraca do Johnson House i dołączają do nich Madd Dogg, Ken Rosenberg, Maccer i Kent Paul, którzy świętują swój nowy sukces.