Do szablonu +18.png
Uwaga!

Saya Kisaragi – główna protoganistka serii anime Blood-C i sequelu Blood-C: The Last Dark. Obiekt eksperymentu w stanie Ukishima, jak również westchnień Fumito Nanahary.

W japońskiej wersji językowej głosu jej użyczyła Nana Mizuki, a w angielskiej Alexis Tipton.

Cechy

Saya na początku była wyjątkowo niezdarną i pełną życia licealistką. Kochała swojego ojca i zawsze chciała pomagać wszystkim wkoło, co niektórych denerwowało lub rozśmieszało. Niezwykle miła i uczynna.

Potem się okazało że jej osobowość została sfałszowane w wyniku eksperymentu. Tak naprawdę jest zimna i poważna oraz robi rozruby wszędzie tam gdzie się pojawia. Cechuje ją ogromna nienawiść do Fumito Nanahary, a sam Fumito uważa, że nie zależy jej na ludziach. Że pragnie tylko pić ich krew, ale nie może z powodu umowy zawartej z nieznaną osobą.

Wygląd

Saya jest piękną, atrakcyjną młodą dziewczyną. Ma długie falowane włosy, które przeważnie są związane dwiema wstążkami z tyłu głowy. Jest także posiadaczką jasnej karnacji i szarych oczu, które czasem zmieniają kolor na czerwony. W serii nosi na sobie strój kapłanki lub szkolny mundurek, a w filmie przez większość czasu też ma mundurek tylko inny niż ten z serii.

Relacje

Na początku serii wydaje się go kochać/lubić. W każdym odcinku mężczyzna przygotowywał dla niej śniadanie i lunch. Dziewczyna nie chcąc go martwić często ukrywała swoje problemy, ale ten szybko je odgadywał. Na końcu serii nic nie jest takie jakie się wydaje: Fumito okazał się być w rzeczywistości sadystycznym, bezlitosnym mordercą, który odpowiadał za wymazanie wspomnień Sayi na której punkcie miał obsesję. Od tej chwili w jej sercu rodziła się tylko nienawiść. Nienawiść, której nie mogło zaspokoić nic poza śmiercią Fumito.

Ojciec Sayi. Od kiedy jej matka zmarła był odpowiedzialny za samotne wychowanie jej. Martwili się o siebie nawzajem i Tadayoshi wspierał córkę po bitwach. Przy końcu serii Tadayoshi okazuje się być współpracownikiem Fumito. Jednak gdy po walce z Sayą umiera, mówi jej przedtem, że choć nigdy nie łączyły ich więzy krwi to zawsze ją traktował jak własną córkę, gdyż nigdy nie spotkał istoty tak podobnej do niego. Saya płacze nad nim i nazywa go ojcem nawet po poznaniu prawdy i odzyskaniu wspomnień.

Galeria