Bohaterowie Wiki
Advertisement

Nie przeszkadza mi to, że mam tylko jedną osobę. Nawet gdyby cały świat mnie nienawidził, mógłbym dalej żyć, gdyby ta osoba mnie potrzebowała.

—Sakuta Azusagawa.

Sakuta Azusagawa (梓川 咲太, Azusagawa Sakuta) jest głównym męskim bohaterem powieści, mangi i anime Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai.

Głosu użyczył mu Kaito Ishikawa.

Przeszłość[]

Po przebudzeniu pewnego ranka (po tym, jak jego siostra Kaede doznała spontanicznych obrażeń fizycznych po tym, jak była zastraszana w Internecie i straciła wspomnienia), klatka piersiowa Sakuty krwawiła do tego stopnia, że ​​musiał zostać hospitalizowany. Znudzony tą sytuacją wymknął się i poszedł na plażę Shichirigahama, gdzie spotkał i opowiedział swoją historię dziewczynie o imieniu Shoko Makinohara. Zapytawszy ją, dlaczego zdecydowała się uwierzyć w jego historię, Shoko po prostu odpowiedziała, że ​​chce spędzić swoje życie, będąc milszą niż wcześniej. Poruszony Sakuta zapytał, czy mógłby żyć tak jak ona, co potwierdziła. Kiedy został zwolniony ze szpitala, Sakuta podarował Kaede długopis i notatnik, mówiąc, że napiszą jej imię hiraganą, odnosząc się do niej jako obecnej Kaede.

Później, aby wyrazić Kaede współczucie i zapobiec dalszym urazom, Sakuta wrzucił swój telefon do oceanu. Jego hospitalizacja później zapoczątkowała fałszywą plotkę, że Sakuta zaangażował się w brutalne działania, które wysyłały ludzi do szpitala, co zostało nazwane „Incydentem szpitalnym”.

Charakterystyka[]

Wygląd[]

Sakuta jest młodym mężczyzną średniego wzrostu o brązowych włosach, brązowych oczach i trzech śladach pazurów przebiegających przez klatkę piersiową, które są wynikiem syndromu dojrzewania. Czasami jego blizny otwierają się w chwilach skrajnych emocji, na przykład gdy Kaede Azusagawa doświadczała swojego syndromu dojrzewania.

Jego mundurek szkolny składa się z białej koszuli, która jest przykryta standardową jasnobrązową marynarką; na dodatek nosi go rozpięty, ma na sobie czerwony krawat i brązowe buty outdoorowe oraz niebieskie spodnie.

Osobowość[]

Najbardziej charakterystyczną cechą Sakuty jest jego konsekwentna kamienna twarz i sposób mówienia, niezależnie od jego stanu emocjonalnego. Często wyraża to, co ma na myśli, ze spokojną postawą. Sakuta jest społecznie izolującą się i spokojną jednostką w wyniku swojej męki z syndromem dorastania. Chociaż twierdzi, że nie przejmuje się tym, co ludzie o nim myślą, ani nie zależy mu na dopasowaniu się i byciu akceptowanym przez kolegów z klasy, przyznaje, że plotki na jego temat są czasami dość bolesne, a jego obojętność wynika z uczucia że nie ma sensu próbować iść wbrew „atmosferze” – społecznemu porządkowi szkoły i próbować się przed nim ukrywać. Mimo to stwierdza, że ​​nie obchodzi go, czy cały świat będzie go nienawidził, dopóki jedna osoba będzie go potrzebowała, i nie waha się łamać norm społecznych.

Pomimo swojej antyspołecznej postawy, okazuje troskę i współczucie tym, na których mu zależy, zwłaszcza tym, którzy cierpią z powodu zastraszania lub syndromu dojrzewania, jak jego siostra i on sam.

Sakuta również nie boi się pokazać swojej perwersyjnej strony i często wygłasza dosadne i bezpośrednie lubieżne uwagi do dziewczyn, z którymi wchodzi w interakcje. Jednak te komentarze są w większości żartami, które kieruje do innych i nie wynikają w żaden sposób ze złych intencji.

Podsumowując, osobowość Sakuty można określić jako niewiarygodnie bezinteresowną, miłą i pomocną, ale także bardzo złośliwą. Często jest dosadny, szczery i bezpośredni w stosunku do Mai i lubi robić sprośne dowcipy, które ją denerwują. Ostatecznie oboje uwielbiają dokuczać sobie nawzajem i mają bardzo podobne osobowości: oboje są bystrzy, mają sarkastyczną passę, ale są bardzo mili i pomocni, mają niezmiernie dobre serce i zawsze robią to, co słuszne.

Advertisement