Bohaterowie Wiki
Advertisement
Do szablonu +18.png
Uwaga!

SCP-343 jest SCP klasy Bezpiecznej pod obserwacją Fundacji SCP. Uważa się, że jest Bogiem i obecnie przebywa w Ośrodku 17, gdzie SCP-343 jest przechowywany dobrowolnie.

Biografia

SCP-343 został odkryty przez Fundację w Pradze, gdzie członek personelu był świadkiem, jak teleportował się na dach. Został zatrzymany i przewieziony do Ośrodka 17. Chociaż dobrowolnie przebywał w komórce 20×20, udzielił wywiadu dyrektorowi witryny Beckowi i twierdził, że jest twórcą wszechświata. Poproszony o udowodnienie tego, SCP-343 przeszedł przez ścianę i wrócił kilka sekund później z hamburgerem.

Ze względu na jego pozornie nieszkodliwą naturę, cały personel mógł rozmawiać z SCP-343 w dowolnym momencie. Osoby z uprawnieniami niższymi niż poziom 3 początkowo nie mogły go zobaczyć, ale strażnicy nigdy nie zawracali sobie głowy zatrzymywaniem ich, odpowiadając na pytania „Wiesz, że lubi towarzystwo”. Rada O-5 zatwierdziła później prośbę dyrektora Becka o rotację całego personelu Fundacji przez Ośrodek-17 w celu rozmowy z SCP-343, ponieważ zatwierdziła morale personelu.

Jednak jeden lekarz Fundacji był podejrzliwy w stosunku do SCP-343, podejrzewając, że zamierzał on wykonać pranie mózgu Fundacji, aby wykonywała jego niepoznawalne cele. W związku z tym rozkazał, aby wszyscy pracownicy odwiedzający SCP-343 zostali przesłuchani. Jego rozkazy zaginęły, a lekarz oznajmił dyrektorowi Beckowi, że zamierza skonfrontować SCP-343. Później zniknął i nikt w Fundacji nie pamiętał, że istniał, co sugeruje, że został usunięty z istnienia przez SCP-343.

Charakterystyka

Wygląd

SCP-343 przybiera wygląd starego człowieka. Jednak możliwe, że nie jest to jego prawdziwa forma, ponieważ stwierdził, że jest to istota bezrasowa, co oznacza, że jego prawdziwa forma jest prawdopodobnie czymś, czego nie można pojąć. Ale możliwe jest, że może przybrać formę jakiejś kosmicznej istoty.

Osobowość

Wiadomo, że SCP-343 jest osobą bardzo prawowitą i uprzejmą wobec Fundacji. Jednak nie wiadomo, czy jest to jego prawdziwa osobowość, czy tylko przykrywka, aby potajemnie wypełnić swój plan.

Ciekawostki

  • Nie wiadomo, czy SCP-343 jest powiązany ze Starszymi Bogami.
  • Pomimo rzekomej wszechmocy, SCP-343 nie był w stanie dostrzec SCP-682 w jego pomieszczeniu, a sam SCP-682 również wydawał się nie być w stanie jego dostrzec.

Linki zewnętrzne

Advertisement