FANDOM

Rolo Lamperorouge jest jedną z postaci w anime Code Geass. Jest zabójczym dzieckiem, które zostało wysłane, by udawać młodszego brata Leloucha vi Britannię podczas jego roku amnezji. Gdy Lelouch odzyskuje pamięć, Rolo tymczasowo staje się jego wrogiem, ale Lelouch przekonuje go, aby dołączył do jego sprawy.

Charakterystyka

Wygląd

Rolo ma brązowe włosy i fioletowe oczy. Zwykle nosi mundur Akademii Ashford.

Osobowość

Na początku drugiego sezonu Rolo jest ukazywany jako osoba życzliwa i niewinna wobec Leloucha i innych osób wokół niego, ale oczywiście jest to tylko jego przebranie jako młodszego brata Leloucha, podczas gdy Nunnally zostaje schwytana. Jednak po tym, jak Lelouch odzyskuje pamięć o Nunnally, Rolo pokazuje swoją prawdziwą, bardziej bezwzględną stronę, okazuje się, że jest zimny, jeśli nie pozbawiony serca. Po chwili zaczyna przywiązywać się do Leloucha i staje się dla niego bardziej bratem. Pokazano, że po śmierci Shirley wydaje się dumny z twierdzenia, że to on ją zastrzelił. Staje się bardziej bezinteresowny i lojalny, gdy pokazano mu, że ratuje Leloucha i poświęca się dla niego.

Ciekawostki

  • Geass Rolo przypomina Demoniczne Oko Triguna. Dominique the Cyclops, dzierżący Oko Demona, posłużył się prawym okiem, aby krótko sparaliżować zmysły przeciwników, uniemożliwiając im rozpoznanie upływu czasu i tworząc iluzję prędkości teleportacji. W przeciwieństwie do Geassa Rolo, Oko Demona nie może być używane bez specjalnych okularów i wymaga bezpośredniego kontaktu wzrokowego, aby zadziałać.

Galeria

Linki zewnętrzne