Do szablonu +18
Uwaga!
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla młodszych widzów takie jak: wulgarny język, brutalne obrazki lub podteksty seksualne. Jeżeli masz co najmniej 18 lat, lub mocniejsza treść nie robi na tobie wrażenia, możesz bez problemu przeglądać tą stronę. W przeciwnym wypadku, powinieneś ją zamknąć.

Syzoth znany bardziej jako Reptile jest jedną z postaci w serii Mortal Kombat.

Charakterystyka

Wygląd

Wygląd Reptile'a zawsze mutuje z powodu przeniesienia ich z ojczyzny, z humanoidalnego zielonego ninja do humanoidalnego gada.

Osobowość

Reptile'a można opisać jednym słowem: tragiczny. Jest on w pewnym sensie nieporadny i honorowy, przyjmując układy od innych i potrafi się innym odwdzięczać. Czuje on wielką nienawiść do Shao Kahna za eksterminację jego rasy, ale także wykazuje pewną życzliwość wobec innych, w szczególności wobec Kotal Kahna.

Umiejętności

Reptile jest utalentowanym wojownikiem, a jego zdolności pochodzą głównie od kilku różnych gadów. W ludzkiej postaci może zdjąć maskę, odsłaniając swoją potworną jaszczurczą twarz, aby użyć śliny na przeciwniku, która jest wysoce żrąca lub języka, aby oderwać przeciwnikowi głowę i ją pożreć w całości.

Reptile może również wytwarzać sfery energetyczne, zwane kulami siłowymi, ale jego najbardziej znaną umiejętnością jest niewidzialność poprzez wtopienie się w otoczenie. Jego pazury i kły są bardzo ostre i często używa ich do rozrywania twarzy przeciwnika.

Linki zewnętrzne

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.