Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Raphael albo poprostu Raph. Jest jednym z głównych bohaterów serii Wojownicze żółwie ninja z 2012 roku. Jest jednym z czwórki braci oraz synem mistrza Splintera. Z czwórki jest najbardziej agresywny i buntowniczy.

Charakterystyka

Wygląd

Raph jest ciemnozielonym zmutowanym żółwiem. Ma jasnozielone oczy. Na jego skorupie można dostrzec kilka zadrapań, co dodaje Raphaelowi uroku buntownika. Z przodu po lewej stronie widać pęknięcie w kształcie pioruna. Jego czerwona bandana jest poniszczona na końcach. Wydaje się być bardziej muskularny niż reszta braci, prawdopodobnie przez swoje ciągłe treningi. Drugi, najniższy z żółwi, zaraz po Michelangelo.

Osobowość

Raphael często zachowuje się jak typowy nastolatek. Jest porywczy i wybuchowy przez co nie zdaje sobie sprawy z tego jakich szkód może narobić.

Jest arogancki przez co często wpada w kłopoty. Ignoruje plany Leo i Donniego. Jest też sarkastyczny. Często go denerwuje go że Leo powtarzateksty Kapitana Ryana z ,,Gwiezdnych Herosów" oraz dziecinne zachowanie Mikey'go za co ten go często bije.

Z drugiej strony czuje się niezrozumiany przez pozostały, a pod jego twardą skorupą kryje się miękkie serce co stara się to ukryć. Bardzo kocha swoją rodzinę i jest niezwykle lojalny. Według Splintera ma duszę nieokiełznanego wojownika który będzie do końca walczyć o swoją rodzinę.

Ciekawostki

  • Styl walki Raphaela obejmuje:
    • Taijustu
    • Shurikenjustu
    • Kayajustu
    • Shinobi-iri
    • Boyaku
    • Sui-ren
    • Łucznictwo
    • Intonjustu
  • Boi się karaluchów.
  • Donnie powiedział, że Raph opuszczał drużynę 27 razy (po czym zawsze wracał)
  • Jego imię pochodzi od imienia Raphaela Santi.