FANDOM

Mika Nanakawa (七川 美華) bardziej znana jako Rainbow Mika (レインボー・ミカ) jest jedną z postaci w serii Street Fighter.

Charakterystyka

Wygląd

Mika jest zmysłową nastolatką o długich, blond włosach z grzywką, które są związane w dwa bardzo długie warkocze oraz niebieskich oczach. Jej strój to niebiesko-biały trykot przypominający lingerié z falbanami wokół takich obszarów jak kołnierz, rękawy, otwory na nogi, buty zapaśnicze i biały gorset z niebieskimi serduszkami na obu piersiach.

Jej strój ma być ekstrawagancki i ma ją wyróżniać spośród bardziej doświadczonych ringów i kręgów zapaśniczych. Bycie japońską blondynką jest jej sposobem na ukrywanie swojego oddania i szczerości w sporcie, podobnie jak jej niebieska maska. Prawdopodobnie dąży do tego, aby jej stawy ramion były mniej zwężone z powodu odsłoniętych części jej munduru wokół łokci, ramion, piersi i pośladków. Jej strój jest uważany za jeden z najbardziej odkrywczych ze wszystkich grywalnych postaci kobiecych w serii.

W Street Fighter V jej wygląd pozostaje w dużej mierze taki sam, z niewielkimi modyfikacjami. Wyraźnie ona dojrzała, mając znacznie większy biust i mięśnie, zachowując jednak te same kolory, z wyjątkiem tego, że niebieskie serca na piersi zostały usunięte z nowym białym stanikiem w kształcie dużego serca. Z powodu przejścia ze sprite'ów do modeli 3D, jej warkocze są animowane bardziej realistycznie. W grze ma dwa alternatywne kostiumy; pierwszy to niebieski strój zapaśniczy z pojedynczym długim rękawem identycznym z pierwszym alternatywnym kostiumem Zangiefa, a drugi to jej podstawowy strój zmodyfikowany motywem feniksa z różnymi odcieniami czerwieni i wzorem na masce.

Osobowość

Mika jest żywiołową, piękną dziewczyną, która szczyci się tym, że wychodzi i wzbudza wśród tłumu niemały podziw swoimi ruchami zapaśniczymi. Jej występy bywają nieco ostre, ale z pewnością ma potencjał, aby wejść na tor pro. Uwielbia Zangiefa i uważa jego sposób walki za idealną drogę dla siebie. Maska, którą nosi wokół oczu, może czasami utrudniać określenie, co Mika aktualnie myśli lub czuje, ale jest bardzo otwarta na swoje emocje i mówi w charakterystyczny sposób.