FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!
Dlaczego nie zostawisz nas w spokoju? Nie wiesz, dlaczego Ariamis stworzył ten świat?

—Półsmoczyca Priscilla

Półsmoczyca Priscilla jest postacią i opcjonalnym bossem w grze Dark Souls.

Tło

Jej matka - jeśli ją w ogóle miała - jest nieznana i mało prawdopodobnym jest, aby była córką jakiejkolwiek innej postaci, która pojawia się w grze. Ma na całym ciele futro, które czyni ją dosyć podobną do Starożytnych Smoków, a nie do np. Seatha Scalelessa. Co więcej, Priscilla była źle traktowana przez bogów, a Seath był zaufanym księciem.

Została zamknięta w Malowanym Świecie Ariamis, prawdopodobnie po to, by ochronić przed nią świat rzeczywisty, jednakże, kiedy Wybrany Nieumarły dotarł do niej, ta była świadoma tego, jak opuścić ten świat i po prostu pozwoliła bohaterowi odejść. Początkowo nie jest wrogo nastawiona, jeśli sama nie zostanie sprowokowana, a nawet twierdzi, że Malowany Świat jest pokojowym miejscem, a jego mieszkańcy są mili.

Biorąc pod uwagę fakt, że Sztylet Priscilli zadaje obrażenia od mroku, a także to, że Świat Ariamis jest wypełniony przedmiotami związanymi z boginią Velką (broniami i reliktami stanowiącymi zagrożenie dla bogów), możliwe, że Priscilla mogła mieć z tym bóstwem jakiś związek. Mógł to być też główny powód, dla którego została zamknięta w Malowanym Świecie.

Wygląd

Priscilla jest krzyżówką Starożytnego Smoka i człowieka (lub boga, biorąc pod uwagę duże rozmiary). Ma na całym swoim ciele futro.

Priscilla dzierży w rękach życiołowną kosę, broń tak potężną, że nawet bogowie się jej obawiali.

Ciekawostki

  • Według wywiadów z twórcami, Priscilla miała początkowo być bohaterką podobną do Maiden in Black z Demon's Souls i Szmaragdowej Herold z Dark Souls II oraz miała się pierwotnie znajdować w Kaplicy Firelink. Ostatecznie jednak ten pomysł usunięto i zastąpiono ją strażniczkami ognia.
  • Priscilla ma unikalne i nieużywane animacje stania i siadania, co dodatkowo wskazuje, że początkowo miała być sprzymierzeńcem gracza.
  • Biorąc pod uwagę fakt, że opowieści niektórych postaci mówią o niej jako Pani Malowanego Świata, może to oznaczać, że Priscilla kanonicznie nie została zabita przez Wybranego Nieumarłego i żyła przez wiele lat.