Bohaterowie Wiki
Advertisement
Uwaga!

Kurosaki-kun, wiesz, było sporo rzeczy, które chciałem robić... Chciałam być nauczycielką... Chciałam też być astronautką... a także chciałam założyć własną cukiernię... Chciałam iść do cukierni i powiedzieć 'chcę po jednym ze wszystkiego'... Ohhhh, gdybym tylko miała jakieś pięć żyć zamiast jednego. Mogłabym za każdym razem urodzić się w innym mieście, opychać się innymi smakołykami, pracować w pięciu różnych zawodach i pięć razy… pokochać tę samą osobę.

—Orihime do nieprzytomnego Ichigo.

Może nie da się czuć dokładnie tak samo jak inna osoba, ale możliwym jest, by ludzie troszczyli się o siebie nawzajem i powierzali swoje serca tak blisko siebie, jak tylko mogą. Jestem pewna, że to właśnie oznacza, aby nasze serca były jednym.

—Orihime do Ulquiorry Cifer.

Orihime Inoue jest jedną z postaci w mandze i anime Bleach. Jest przyjaciółką z dzieciństwa Ichigo Kurosakiego, a także jego obiektem miłosnym (późniejszą dziewczyną i żoną), a także uczennicą szkoły średniej w Karakura.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Yuki Matsuoka, a w wersji Stephanie Sheh.

Charakterystyka[]

Wygląd[]

Orihime jest nastolatką średniego wzrostu. Ma brązowe oczy i długie, sięgające do pasa, pomarańczowe włosy. Jej najbardziej zauważalną cechą fizyczną jest jej smukła, ale zaokrąglona figura jak na nastolatkę, szczególnie jeśli chodzi o jej duże piersi, co wiele postaci zauważa. Z przodu głowy ma grzywkę a po bokach ma spinki do włosów, które usuwa tylko podczas snu, ponieważ są noszone ku pamięci jej brata.

Siedemnaście miesięcy po porażce Aizena włosy Orihime stają się pełniejsze i bardziej falujące. Grzywka naturalnie komponuje się z twarzą bez spinek do włosów, a także zwisają jej, nad uszami. Przestaje nosić spinki do włosów i zamiast tego trzyma je przypięte do lewego kołnierza mundurka szkolnego.

Osobowość[]

Orihime jest niezależna, przyjazna, pełna humoru, optymistyczna, wrażliwa, opiekuńcza i miła. Wydaje się naiwna i raczej nieświadoma, co jest sprzeczne z jej wyjątkowo wysokimi ocenami w szkole. Ciężko się uczy, ponieważ kiedy jej oceny spadają, otrzymuje mniejsze wsparcie finansowe od krewnych. Jest członkinią Klubu Rzemiosła i lubi wymyślać bardzo śmieszne sporty do uprawiania z Tatsuki (takie jak „base-cer”, połączenie baseballu i piłki nożnej). Ma tendencję do wycofywania się z otwartymi ustami i gubi z oczu to, o czym myślała lub o czym śniła. Ma nadmiernie aktywną wyobraźnię i daje się ponieść myślom o niewiarygodnych scenariuszach, takich jak przedstawianie siebie jako futurystycznego i wysoce niszczycielskiego robota w zadaniu, w którym zadaje się uczniowi pytanie „Jak widzisz siebie w przyszłości?”.

Orihime lubi azjatyckie stroje w kwiaty i oglądanie komedii. Chociaż Orihime je normalne jedzenie, gotuje i zjada niezwykłe posiłki, które inni często uważają za niesmaczne. Jej ulubionym jedzeniem jest pasta z czerwonej fasoli, którą lubi nakładać masło na słodkie ziemniaki. Przez większość czasu lubi sery i masło.

Orihime wykazała, że ​​jest spostrzegawcza, jeśli chodzi o stan psychiczny i emocjonalny ludzi, szczególnie w odniesieniu do Ichigo, ponieważ jest w stanie określić, jaka siła napędowa kogoś popycha. Również podkochuje się w Ichigo, a później się w nim pełnoprawnie zakochuje. Wykazuje cechy, które wydają się mieć jakiś związek z Ichigo, takie jak zdolność wykrywania go za pomocą zapachu, wyczuwania jego ciśnienia duchowego nawet wtedy, gdy jest zamaskowany przez Visoredów, oraz świadomość tego, w jakim nastroju jest Ichigo, wyczuwając jego udrękę, rozczarowanie lub zmartwienie, a nawet sama odczuwa ból, gdy widzi, jak Kurosaki zostaje zraniony.

17 miesięcy po porażce Aizena, Orihime zyskała znacznie większą determinację w walce; kiedy Ichigo trenował z Kūgo Ginjō, Orihime była całkowicie skłonna zranić Ginjō, jeśli zaatakował bez jej pozwolenia. Ona i Sado przysięgli, że będą wystarczająco silni, by nie obciążać Ichigo, kiedy w końcu odzyska moc do walki, co znajduje odzwierciedlenie w jej rozwoju techniki, która działa zarówno jako ofensywa, jak i obrona.

Ciekawostki[]

  • Orihime jest dosyć podobna do Kyrie z Devil May Cry 4. Podobieństwa wyraża Stephanie Sheh, mająca ten sam kolor włosów i osobowość. Sukienka Arrancar, którą nosi, przypomina sukienkę Kyrie.
  • Zgodnie z jej profilem postaci autorstwa Tite Kubo, piosenką przewodnią Orihime jest T'en va pas Elsy.
  • Kolor oczu Orihime w mandze różni się od jej wersji z anime. Są one pokazane jako brązowe w mandze, podczas gdy anime przedstawia je jako srebrne lub szare.
Advertisement