FANDOM

Chciałabym, żeby świat był miłym miejscem.

—Nunnally vi Britannia

Nunnally vi Britannia jest jedną z głównych postaci w anime Code Geass. Wcześniej była księżniczką Świętego Imperium Brytyjskiego i młodszą siostrą 11. księcia Leloucha vi Britannii. Dodatkowo była 87. w linii do cesarskiego tronu i ostatniego namiestnika Strefy 11. Po wygnaniu zmieniła nazwisko na Nunnally Lamperouge.

Charakterystyka

Wygląd

Nunnally odziedziczyła zarówno brązowe, kręcone włosy ojca (prawie do połowy jej środkowych pleców), jak i fioletowe oczy. Prawie zawsze jest widziana z małym uśmiechem na twarzy, a pod wpływem Geassu Charlesa jej oczy były stale zamknięte, ale zawsze wyglądały na zrelaksowane i swobodne. W przypadku odzieży w pierwszym sezonie Nunnally często widuje się w mundurku szkolnym Akademii Ashford, a także w prostej biało-zielonej sukience w domu. W drugim sezonie, po objęciu stanowiska wicekrólowej Strefy 11, nosi modną sukienkę o kolorystyce dziwnie przypominającej jej szkolny mundurek i wzór podobny do stroju Euphemii. Podczas parady jako więzień nosiła skąpą, cienką czerwoną sukienkę, w przeciwieństwie do zwykłego stroju więźnia.

Osobowość

W ciągu całej serii Nunnally okazała się niemal nieludzko życzliwa, cierpliwa i wyrozumiała. Znosiła ona zarówno ślepotę, jak i paraliż z uśmiechem i ciepłem oraz okazywała życzliwość i współczucie dla wszystkich osób wokół niej. Nunnally ma łagodne ideały, a ponieważ Euphie powiedziała jej, by nie narażała rodziny królewskiej i jej brata, a także jest przekona, że to, co robi Zero, jest złe, znajduje się ona po neutralnej stronie, co oznacza, że ​​uczyni świat lepszym miejscem na swój sposób.

Jednak, podobnie jak Lelouch, Nunnally pokazała, że ​​może podejmować ciężkie decyzje graniczące z bezwzględnością, jak pokazano, gdy chętnie strzela do wielu osób za pomocą F.L.E.I.J.I, aby uczynić z niej symbol nienawiści dla całego świata. Mimo to największą słabością Nunnally jest jej uprzejme serce, przez które jest niezdolna do bycia tak zimną i wyrachowaną jak jej brat. Jej najbardziej charakterystyczną cechą jest jej uśmiech, który według Leloucha jest sposobem wyrażania wdzięczności ludziom wokół niej. Nunnally nie jest w stanie chodzić, widzieć ani dbać o siebie, więc przynajmniej może się uśmiechnąć.

Ciekawostki

  • Nunnally jest połączeniem Kotori z X-1999 i Kohane z XXXHolic z serii Clamp.

Galeria