A więc, zaczynamy?

—Nina Williams

Nina Williams - jedna z głównych postaci w serii Tekken. Nina po raz pierwszy pojawiła się w pierwszej odsłonie serii. Jest zimnokrwistą skrytobójczynią/seryjną zabójczynią, a także jest charakteryzowana jako antybohaterka. Najbardziej znana jest jako starsza siostra i rywalka bohaterki/antagonistki Anny Williams, matczynej ciotki Steve'a Foxa. Co najważniejsze, uważana jest za niebezpieczną, śmiertelną i zabójczą wojowniczkę.

Biografia

Tekken 1

Nina jest cichym zabójcą. Nauczyła się techniki zamachu od swojego ojca i Aikido od matki. Została wysłana, by zabić Heihachiego Mishimę, sponsora King Iron Fist Tournement.

Tekken 2

Nina uciekła z domu w Irlandii, ponieważ nienawidziła swojej siostry Anny. Nieznana organizacja zapłaciła jej za zabicie Kazuya Mishimy. Zgodziła się, kiedy dowiedziała się, że Anna pracuje z Kazuyą jako jego ochroniarzem. Jej ojciec Richard, przed śmiercią, poprosił ją, by przestała walczyć z siostrą, ale odmówiła. Nina weszła na turnieju King Iron Fist Tournement, by zabić Kazuyę i pokonać Annę.

Tekken 3

W ostatnim turnieju Nina musiała zamordować Kazuya, ale jej kłótnia z Anną uniemożliwiła jej sukces. Następnie została schwytana przez korpus Kazuyę i została użyta jako królik doświadczalny w eksperymencie "Zimny sen" nr 2 Boskonowicza. Obudziła ją Tekken Forces i wyczuła obecność Ogre'a. Nina była kontrolowana przez Ogre i weszła na turniej Króla Żelaznej Pięści, aby zabić Jina Kazamę.

Tekken 4

Po turnieju King Iron Fist Tournement 2 Mishima Zaibatsu użył Niny w eksperymencie "Zimny sen". Po przebudzeniu cierpiała na amnezję wywołaną przez kriopoje. Po King Iron Fist Tournement uciekła z Mishimą Zaibatsu i ponownie stała się płatnym zabójcą. Nie mogła odzyskać wspomnień o Annie i jej poprzednim życiu. Jedyne, co mogła zrobić, to wykonywać swoje zlecenia za pieniądze. Pewnego dnia Nina przyjęła zlecenie od mafii. Jej celem był Steve Fox, mistrz świata w boksie. Gdy dowiedziała się, że będzie na turnieju King Iron Fist Tournement 4, weszła do turnieju.

Charakterystyka

Wygląd

Nina wyróżnia się swoimi blond włosami i niebieskimi oczami. Jej wygląd mocno kontrastuje z wyglądem jej młodszej siostry Anny, która jest brunetką.

Głównym kolorem Niny jest fioletowy, ponieważ ma ona co najmniej jeden fioletowy strój w każdej odsłonie serii. Jej znakiem rozpoznawczym jest „catsuit”, ponieważ nosi wiele różnych kocich wzorów zarówno w serii Tekken, jak i w Death By Degrees, które są wykonane z materiałów przypominających elastan, PCV i skórę. Włosy ma zawsze związane w kucyk lub warkocz. Jej skóra ma kolor kości słoniowej i ma kształt klepsydry. Nina prawie zawsze nosi szminkę, od fioletowej (DbD) do czerwonej (TK1, TK2, TK:BV) do brązowej (TK3), aż po brzoskwiniową (TTT, TK4, TK5, TK6).

Osobowość

Nina wydaje się być zimna i obojętna. W rzeczywistości jednak była obiektem eksperymentów przez podziemne siły, kiedy była młoda, aby stworzyć idealnego zabójcę. Jej gorycz wobec mężczyzn może być wynikiem jej deflacji po Tekkenie 2. Jedynym mężczyzną, któremu kiedykolwiek zaufała, był jej ojciec, który zmarł krótko przed drugą odsłoną Tekken. Jak na ironię, po śmierci ojca Nina została poddana praniu mózgu i całkowicie opętana przez Ogra. Przez to nie była w stanie odczuwać żadnych emocji. Osobowość Niny pozostaje monotonna, ale sadystyczna, jeśli chodzi o dokuczanie swojej młodszej siostrze, Annie.

Zwycięskie animacje Niny we wszystkich odsłonach serii balansują od chłopczycowatej do zalotnej, zazwyczaj umieszczając stopę na ciele przeciwnika lub pokazując swoją sylwetkę. Mimo tego, że jest zabójczynią, większość jej misji ma na celu dobro dla świata, chociaż została wynajęta do zabicia swojego jedynego syna - Steve'a Foxa (wnuka Richarda Williamsa i pani Williams) przez syndykat podczas Tekken 4, a także asystowała synowi Kazuyi, Jinowi Kazamie, gdy rozpoczął wojnę światową podczas Tekken 6.

Ciekawostki

  • Nina wraz z Heihachim Mishimą i Yoshimitsu jest postacią która pojawiła się we wszystkich częściach Tekkena.

Galeria

NinaT1.JPG.jpg
Nina(T2)2.jpg
Nina Williams (T3).jpg
Tekken-4 CGI (5).png
Nina t5.jpg
Ninawilliams.jpg
Nina Williams - Full-body CG Art Image - Tekken 6.png
Nina - CG Art - TTT2.jpg

Linki zewnętrzne