Nina Tucker jest jedną z postaci w mandze i anime Fullmetal Alchemist. Jest ona młodą córką Shou Tuckera zwanego też "Alchemikiem Zszywającym Życia".

Biografia

Anime 2003

W tej historii Nina przeżywa z głównymi bohaterami wiele przygód, w tym narodziny córki Maesa Hughesa, Elicii, a także towarzyszy Elricom podczas egzaminu na Państwowego Alchemika, który Edward zdaje. Po egzaminie Ed próbuje napisać do Winry Rockbell, aby przekazać jej dobre wieści, ale Nina i Al przeszkadzają mu i drażnią się z nim. Niemniej jednak inspiruje to Ninę do napisania listu do matki, która według niej mieszka z własnymi rodzicami. Nina zasypia podczas pisania listu, który później odkrywa jej ojciec, niosąc ją do łóżka. Później Ed odkrywa, że ​​list Niny został częściowo spalony podczas przygotowań do zabrania Alexandra na spacer, a jego kolejne próby uzyskania dostępu do wyników badań ojca Niny spowodowały, że generał brygady Basque Grand usunął jego i Ala z domu Niny, ponieważ Grand był wtajemniczony w tajne eksperymenty jej ojca. To sprawia, że ​​Nina jest zrozpaczona i samotna, więc idzie do ojca, który obejmuje ją po raz ostatni, zanim dokonał na niej transmutacji.

Po przekształceniu Niny w chimerę, Grand, który znał prawdę o matce Tuckera, zabiera ją, aby ją zbadać i stworzyć żołnierskie chimery na podstawie badań ojca Niny. Edwardowi udaje się pomóc Ninie uciec z aresztu i woła ją, ale ucieka do alei, w której spotyka Scara. Zdając sobie sprawę z tego, czym stała się Nina i z bólu, jakiego w tym momencie doświadcza, Scar odmawia modlitwę, gdy używa swojego alchemicznego tatuażu, aby ostatecznie ją zdekonstruować, zanim Edward ją dogonił. Zamiast umrzeć mniej lub bardziej spokojnie w domu, tak jak w mandze, w anime z 2003 roku Nina zostaje całkowicie zniszczona, nie pozostawiając po sobie prawie nic oprócz dużej plamy krwi na ścianie i ulicy. Po odkryciu szczątków Niny Alphonse szybko wywnioskuje, co się z nią stało. Przerażony i załamany Edward przeprasza dziewczynę, którą pokochał jako siostrę, i opłakuje ją, stając w konflikcie, czy stać się częścią systemu pogrążonego w takich okropnościach. Na początku Ed myślał, że to Barry The Chopper zabił Ninę, ponieważ jego szaleńcza chęć mordu przypadkowo wydarzyła się w czasie jej śmierci i postanowił znaleźć go tylko po to, by go schwytać i zagrozić mu. Doprowadziło to do pojawienia się wspomnień Niny jako chimery i jej śmierci w umyśle Eda przez co ze łzami w oczach oznajmia, że nie był w stanie jej uratować po tym, jak został uratowany przez Alphonse'a. Trzy lata później Ed przypomina sobie Ninę i jej ojca, gdy Tim Marcoh zostaje aresztowany, a wkrótce potem Elricowie przeżywają kilka ataków Scara, zaś Hughes później informuje Eda, że ​​Scar jest zabójcą Niny.

Ed w końcu konfrontuje się ze Scarem za zabicie Niny w 40 odcinku, gdy walczą ze sobą w Ishvarze.

Począwszy od 21 odcinka, ujawniono, że Tucker przeżył w areszcie, kiedy Ed go spotyka podczas infiltracji 5 Laboratorium. Po ponownym spotkaniu z Tuckerem wszystkie wspomnienia Eda o Ninie rozbłyskują w jego umyśle, gdy wyraża swoją ciągłą gorycz w stosunku do Tuckera za to, co zrobił swojej córce. W tym czasie Tucker próbował ożywić Ninę, wykorzystując jej szczątki do sklonowania jej ciała i odfiltrowując zanieczyszczenia z DNA Alexandra, wlewając je do własnego ciała i stając się groteskową ludzką chimerą. Ed jest początkowo przerażony i ostrzega Tuckera, że ​​cokolwiek stworzy, nie będzie prawdziwą Niną.

Ponieważ wola Tuckera nie jest wystarczająco silna, aby przywołać duszę Niny, a nawet stworzyć dla niej nowej duszy, jest on w stanie stworzyć martwą lalkę w kształcie Niny, nawet po użyciu Kamienia Filozoficznego zawartego w zbroi Alphonse'a. Niemniej jednak Tucker nadal próbuje znaleźć sposób na ożywienie Niny, gdy jej martwa postać jest widziana w jego ramionach, podczas gdy on robi szkicowe plany na ścianie.

Kilka scen przedstawiających Ninę z Elricami i/lub Alexandrem pojawia się w napisach końcowych 7 odcinka. W napisach końcowych odcinków 42-50 Nina pojawia się w ramach krótkiego montażu zmarłych postaci, do których doliczają się też matka Elriców, Scar i Maes Hughes.

Manga i Brotherhood

Młoda Nina pojawia się po raz pierwszy w 5 rozdziale, kiedy Edward i Alphonse Elric przybywają do posiadłości jej ojca w East City, aby uczyć się bioalchemii za pomocą swoich specjalistycznych notatek i zasobów. Jednak samotna dziewczynka szybko nawiązuje kontakt z braćmi Elric, przekonując ich, aby codziennie spędzali dużo czasu na zabawie z Niną i jej uroczym psem Alexandrem. To natychmiast przyciąga uwagę Alphonse'a, ale Ed denerwuje się na Ala za to, że się rozprasza. Troje dzieci (i pies) zbliża się do siebie bardzo mocno w ciągu kilku dni ich znajomości po tym, jak Nina zwierza się chłopcom, że jej samotność jest w dużej mierze spowodowana faktem, iż jej matka opuściła ojca dwa lata temu, tuż przed tym, jak Shou Tucker otrzymał swoja licencję Państwowego Alchemika, po której jego rosnące zanurzenie w badaniach znacznie ograniczyło czas, jaki mógł spędzić ze swoją młodą córką. Elricowie natychmiast rozumieją, jak się czuje Nina, gdy pamiętają własnego ojca, który nie zwracał na nich uwagi, i deklarują chęć zabawy z Niną i Alexandrem. Po tym troje dzieci i pies spędzają większą część dnia na wspólnej zabawie.

Niestety, mała dziewczynka nie zrozumiała, że ​​jej mama nie porzuciła rodziny, jak twierdził Shou, ale raczej stała się niechętnym obiektem testów dla jej własnego męża, a po przemianie zmarła. Gdy zbliżała się coroczna ocena pracy Shou, a jego licencja stała się zagrożona, Nina próbuje pocieszyć swojego przygnębionego ojca, ale jej zapewnienie jedynie inspiruje mężczyznę do ponownego rozpoczęcia zdeprawowanej praktyki, której użył na żonie. W trakcie gdy Elriców nie było, Shou przekształca Ninę i Alexandra w ludzką chimerę przy użyciu tej samej metody, którą transmutował swoją żonę. Jednak, gdy próbuje przekazać Ninę jako swoją drugą chimerę zdolną do mówienia, Edward zdaje sobie sprawę z tego, jakiej okropność dokonał "Alchemik Zszywający Życia", kiedy Nina rozmawia z nim niewinnie z wnętrza swojej nowej potwornej postaci. Jednak podczas gdy Edward traci panowanie nad sobą i zaczyna brutalnie bić Tuckera, Nina interweniuje ze smutkiem, rozumiejąc sytuację na tyle, by błagać żałośnie o życie jej ojca. Niezdolni do odwrócenia transmutacji i nie wiedząc, co zrobić, Ed i Al przepraszają Ninę i odchodzą, jednak zgłaszają się w sprawie Shou Tuckera do pułkownika Mustanga w kwaterze wschodniej.

Dom Tuckera jest oznaczony jako miejsce zbrodni, ponieważ Shou i Nina są przetrzymywani w areszcie domowym w oczekiwaniu na uwięzienie alchemika i sąd wojenny, ale zanim jego transport do Central City przybył, Tuckerów odwiedza zabójca Państwowych Alchemików - Scar, który zabija Shou. Nina zaczyna płakać nad ojcem, pomimo tego, co jej zrobił, zanim Scar rzucił jej mordercze miłosierdzie, zdając sobie sprawę, że jej przyszłość w tej formie może być tylko udręką i cierpieniem. Używając swojej Alchemii Zniszczenia, Scar niszczy wnętrze chimery, natychmiast kończąc jej życie, modląc się za jej duszę, gdy ucieka z miejsca zdarzenia.

Początkowo nieświadomy losu Niny, Ed widzi, jak jego zmarła matka przekształca się w nieszczęsną próbę jego i Ala we wskrzeszeniu jej, a Nina i Alexander zamieniają się w chimerę w koszmarze, chociaż w mandze pojawia się tylko koszmar z udziałem jego matki. Elricowie dowiadują się od Hawkeye, że ojciec Niny stanąłby w obliczu egzekucji i sądu wojennego za to, co jej zrobił, ale oboje zostali zamordowani, a Mustang, Maes Hughes i Armstrong prowadzą dochodzenie w tej sprawie. Elricowie pozostają w dużym konflikcie z powodu niemożności uratowania Niny. Edward jest przygnębiony i upokorzony faktem, że nawet z całą swoją mocą uratowanie tak niewinnej, uroczej dziewczynki było poza jego zasięgiem. Podczas gdy Elricowie lamentują nad tym, że nie uratowali matki i Niny, Scar atakuje ich, a później dowiadują się, że zamordował on Ninę i jej ojca.

Ed nadal ma koszmary z udziałem Niny, a także staje się niestabilny emocjonalnie, gdy o niej przypomina. Podczas ostatniego spotkania z Prawdą Ed wspomina ją, gdy Prawda pyta, czy chce zostać normalnym człowiekiem, na co Ed odpowiada, że ​​jest już normalnym człowiekiem, takim, który nie byłby w stanie uratować jednej małej dziewczynki. Pod koniec serii Alphonse powołuje Ninę jako stały punkt motywacji dla swojego brata i siebie na ich drodze do odkrywania nowych sposobów wykorzystania alchemii, aby pomóc ludziom, a nie im zaszkodzić.

W anime Nina po raz pierwszy pojawia się w zapowiedzi pod koniec 3 odcinka, a w kolejnym odcinku jej historia jest poszerzona do sceny przedstawiającej ją z Alexandrem, jej ojcem i Elricami rozmawiającymi w pomieszczeniu, gdy zapada noc. Słuchając Elriców i jej ojca omawiających jego nadchodzącą ocenę, Nina obiecuje ojcu, że ona i Alexander upewnią się, iż nie straci licencji, ale to tylko inspiruje Tucker do transmutowania jej i Alexandra pod fałszywym pretekstem, że obiecuje się z nimi zabawić.

W 13 odcinku Alphonse pamięta formę chimery Niny będąc w niewoli u Greeda i jego ludzkich chimer.

W 19 odcinku Alphonse wykorzystuje swoje wspomnienia o Ninie, Maesie i Martel jako inspirację do obrony Hawkeye przed Lust, a w następnym odcinku Eda prześladuje wspomnienie, że widział Ninę jako chimerę, a jej ojciec drwił z niego.

W 22 odcinku i następnym Elricowie konfrontują Scara z żywotami, które zabrał, w tym życia Niny i jej ojca, i przygotowują się do wykończenia go, by ją pomścić, dopóki nie zostają powstrzymani przez May Chang.

W 26 odcinku jedna z dusz wypływających z wnętrza Envy'ego pyta Eda „Chcesz się zabawić?”, przypominając mu o Ninie po jej transmutacji.

W 51 odcinku jeden z nieśmiertelnych żołnierzy wypowiada „starszy brat” głosem chimery.

W 54 odcinku Envy przypomina Edowi o losie Niny w obecności jego, Scara, Mustanga i Hawkeye.