Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Michelangelo lub po prostu Mikey jest jednym z głównych bohaterów serii Wojownicze żółwie ninja z 2012. Jest jednym z synów Splintera oraz najmłodszym z braci.

Charakterystyka

Wygląd

Mikey jest jasnozielonym żółwiem, który nosi pomarańczową bandanę z najkrótszymi końcami. Ma jasnoniebieskie oczy, co sprawia, że wydaje się być jeszcze bardziej dziecinny od pozostałych członków rodziny. Jest najniższy i najmłodszy ze swoich braci. Posiada piegi, które zostały dopiero dodane w wersji z 2012 roku.

Osobowość

Mikey jest najmłodszym z braci co oznacza, że jest najmniej dojrzałym i często się wygłupia czym denerwuje swoich braci w szczególności Rapha który się nad nim znęca.

Jest też najbardziej optymistyczny gdyż głęboko wierzy, że ludzie zaakceptują jego i jego braci. Jest też towarzyski dzięki czemu zaprzyjaźnił się z Łuskogłowym. Jednak jest też naiwny i łatwowierny co ściąga na niego i na drużynę kłopoty przez co trzeba się opiekować tym młodym żółwiem.

Z drugiej strony ma ogromne kompleksy z powodu tego, że jest najmłodszym i najsłabszym z braci. Przejmuje się równierz swoim wyglądem i tym, że jest uważany za głupka. dlatego stara się dostosować do ludzkiego społeczeństwa.

Ciekawostki

  • Zwykle to on wymyśla imiona dla przeciwników.
  • Jego imię pochodzi od Michała Anioła (ang: Michelangelo).
  • Końce jego bandany albo się unoszą albo opadają w zależności od nastroju.
Advertisement