Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Mei Terumī jest jedną z postaci w mandze i anime Naruto. Jest Piątym Mizukage w Kirigakure. Została Mizukage w ostatnich latach, po zakończeniu strasznego panowania Yagury, i niestrudzenie pracowała nad odtworzeniem stosunków dyplomatycznych z innymi wioskami, a także reformą polityki wewnętrznej.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Yurika Hino, a w wersji angielskiej Mary Elizabeth McGlynn.

Charakterystyka

Wygląd

Mei to wysoka, szczupła kobieta o jasnej karnacji. Ma zielone oczy i kasztanowe włosy sięgające do kostek, ułożone z tyłu w jodełkę, górny węzeł zawiązany ciemnoniebieską opaską i cztery grzywki z przodu. Dwie grzywki są krótkie, z których jedna zakrywa jej prawe oko, a dwie długie, krzyżują się na jej biuście, tuż pod brodą.

Nosi granatową sukienkę z długimi rękawami, sięgającą tuż pod kolana. Wydaje się, że jest zapinana z przodu na zamek błyskawiczny i jest otwarta z przodu po prawej stronie od pasa w dół. Sukienka zakrywa tylko górną część jej ramion i dolną część piersi. Pod spodem nosi siatkową zbroję, która zakrywa nieco więcej jej górnej części ciała niż jej sukienka. Nosi też spódnicę w tym samym kolorze co jej sukienka, a pod nią siatkowe legginsy sięgające jej do kolan. Wokół talii nosi pasek z woreczkiem przymocowanym z tyłu po lewej stronie wraz z sandałami na wysokim obcasie, ochraniaczami na golenie sięgającymi jej do kolan, ciemnoniebieskim lakierem do paznokci na palcach u rąk i nóg i jest zwykle jest pokazana z fioletową szminką (fuksja w anime). Lata po Czwartej Wielkiej Wojnie Shinobi u Mei pojawiły się drobne zmarszczki w kącikach ust. Jej włosy były również zauważalnie krótsze, sięgające jedynie do dolnej części pleców.

Osobowość

Mei jest ogólnie miłą i pogodną osobą, dobrze mówiącą o innych i starającą się unikać konfliktów. Mei okazała się bardziej otwarta niż pozostali Kage, ponieważ okazała szacunek i była gotowa słuchać Gaary, w pewnym momencie nawet broniąc go przed lekceważącym zachowaniem Tsuchikage, a później okazując podziw dla Gaary po zobaczeniu, jak bardzo szczery on był. Mei potrafi też być bardzo zalotna, gdy zwróciła uwagę Sasuke Uchiha, że ​​był przystojny, i wyraziła żal, że musi zabić kogoś tak przystojnego, ale przedtem pocałowała go. Okazało się również, że darzy szacunkiem innym, pomimo swojego statusu Kage. Często kończy swoje zdania zwrotem „kudasai”, co z grubsza oznacza „zadowolić” i odnosi się do wszystkich jej kolegów Kage z przyrostkiem „-sama”, co oznacza „Pan” („Pani”, jeśli osoba jest kobietą). Oświadczyła również Madarze, że choć lubi, gdy komplementują ją mężczyźni, wstrzymuje się w jego przypadku.

Mei wydaje się być dość wrażliwa, jeśli chodzi o jej życie miłosne, co zostało pokazane, gdy źle usłyszała, jak Ao mówi, że „przekroczyła wiek uprawniający do małżeństwa” i groziła, że ​​go zabije za taką „zniewagę”. To wydaje się być ciągłym kneblem, ponieważ wielokrotnie popełniała podobne błędy. Ma również niską tolerancję na obelgi dotyczące jej wieku i wyglądu, ponieważ natychmiast rozgniewała się, gdy Karin nazwała ją „starą wiedźmą” i pobiła Ao, podczas gdy Fū Yamanaka opętał jego ciało i obraził ją. Mimo to jest również bardzo bystra, udając, że jest w stanie cofnąć technikę bariery Ao chroniącej jego Byakugana, aby oszukać Fū, który ujawnił, że posiada ciało Ao.

Zgodnie ze swoją rolą przywódczyni wioski, Mei dba o dobrobyt i historię Kirigakure. Wierząc, że Yagura, jej poprzednik, został zmanipulowany przez Tobiego przy użyciu genjutsu, była gotowa do walki z Danzō Shimurą, który również posiadał Sharingana i który mógł rzucić podobne genjutsu. Chociaż Mei jest odważna i spokojna w walce, nie jest ponad uświadomieniem sobie ograniczeń swoich lub kogokolwiek innego, co widać po jej otwartym przyznaniu, że wydaje się, że Madary nie można było zatrzymać. Pomimo, że zwykle jest dość nieustraszona i zdeterminowana w bitwie, ma pesymistyczne spojrzenie do silniejszych przeciwników, czego potwierdzeniem była jej walka z Madarą; chociaż czuła, że ​​toczą przegraną bitwę, i dała wyraz temu, że ich wysiłki wydawały się daremne, ostatecznie nie przeszkodziło jej to w walce u boku swoich towarzyszy.

Mei bardzo dba o swój stan cywilny, podobnie jak jej kolega Kage. W swoim śnie Nieskończonego Tsukuyomi śniła, że ​​wyszła za mąż za pozostałą czwórkę Kage, świętując to razem z nią. Jest również osobą honorową, ponieważ gdy Sasuke przełamał ścianę i zaryzykował wyciek kwaśnego Uwalniania Wrzenia na innych Kage, zmieniła pH, aby uniknąć ich skrzywdzenia.

Ciekawostki

  • Mei jako Mizukage może być postrzegana jako znak zmiany w wiosce, ponieważ ninja z kekkei genkai niegdyś budzili lęk i byli prześladowani w tej wiosce. Sama Mei stwierdziła, że mroczne dni wioski dobiegły końca.
  • W śnie Nieskończonego Tsukuyomi Tsunade, Mei, wraz z A i Ōnokim, zostali zabici i przemienieni w ludzkie marionetki przez Sasoriego.
  • Kanji oznaczające „Terumī” oznacza „lśniące piękno”. Jednak są one zwykle wymawiane z wydłużonym dźwiękiem „I”. To, wraz z faktem, że furigana są zapisane w katakanie, sugeruje, że jej imię ma przywoływać inne znaczenie.
Advertisement