Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Heh heh heh... Porażka jest matką wynalazków, Power Loader. Thomas Edison kiedyś tak powiedział. Tylko dlatego, że kreacja nie działa zgodnie z przeznaczeniem, nie oznacza, że wysiłek jest zmarnowany...

—Mei Hatsume.

Mei Hatsume jest jedną z postaci w mandze i anime My Hero Academia. Jest uczennicą klasy H-1 U.A. High School na kierunku wsparcia.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Azu Sakura, a w wersji angielskiej Alexis Tipton.

Charakterystyka

Wygląd

Mei jest niską dziewczyną o dość dojrzałej budowie ciała, ma łososioworóżowe włosy ułożone w dredy, często sięgające jej do ramion. Mei ma również parę żółtych oczu z tęczówkami w kształcie krzyża, co sprawia, że jej oczy przypominają parę soczewek lunetowych.

Osobowość

Mei jest inteligentną, odstraszającą i asertywną dziewczyną, która często sprawia, że ​​otaczający ją ludzie czują się niekomfortowo. Uwielbia tworzyć gadżety i wynalazki, które nazywa „słodkimi maleństwami”. Mei ma zwyczaj „iść od razu do rzeczy” i jest bardzo bezwstydna i oportunistyczna, jeśli chodzi o reklamowanie swoich wynalazków. Podczas rozmowy z ludźmi ma nawyk niezręcznego zbliżania się do nich, co zwykle powoduje, że się od niej odwracają lub cofają, ale ona wciąż podchodzi do nich. Jest również manipulantką, ponieważ oszukała Tenyę Idę, by wykorzystał swój sprzęt pomocniczy do promowania swoich wynalazków.

Mei nie boi się porażki, widząc w tym okazję, by następnym razem uczyć się i osiągać lepsze wyniki, dlatego nie ma nic przeciwko, gdy jej wynalazki zawodzą. Mei może być postrzegana jako osoba egocentryczna ze względu na przedkładanie miłości do wynalazków i gadżetów ponad innych, ale ten egoizm nie jest negatywny, ponieważ wynika z motywacji do doskonalenia się. Wydaje się, że jest trochę roztargniona, ponieważ łatwo się rozprasza i czasami może być całkowicie nieświadoma swojego otoczenia, co pokazuje jej niezdolność wyczucia, że ​​jeden z jej wynalazków zapala się, gdy rozmawiała z Izuku Midoriyą. Co więcej, wydaje się nieudolna w odczytywaniu mowy ciała i wskazówek społecznych, najwyraźniej nieświadoma dyskomfortu Izuku z powodu jej bliskości przy kilku okazjach.

Ciekawostki

  • Mei pierwotnie miała być mężczyzną.
  • Jej ulubionym jedzeniem jest czekolada.
  • Mei wykazała sympatię do steampunku, co widać po stylistyce jej gadżetów.
Advertisement