Bohaterowie Wiki
Advertisement

Mandalorianin czyli Din Djarin jest tytułowym bohaterem serialu The Mandalorian. Jest pochodzącym z nieznanej planety łowcą nagród przygarnięty przez Mandalorian. Jest także adoptowanym ojcem Grogu i arcynemezis Moffa Gideona.

Charakterystyka[]

Wygląd[]

Mando nosi typową mandaloriańską zbroję czyli brązową bluzę i spodnie na to nałożone elementy zbroi z beskaru (poczatkowo brązowe) na to pas z ekwipunkiem na biodrach i na ramieniu. W dodatku ma czarne rękawiczki oraz poszarpaną pelerynę. Od ostatniego odcinka pierwszego sezonu ma symbol bagnorożca. Ma również ciemną karnację skóry i czarne włosy.

Osobowość[]

Mando jest człowiekiem pragmatycznym, współpracuje za zarówno z przyjaciółmi jak Greef Karga i Kara Dune jak i agentami Imperium pomimo nienawiści do nich. Podczas wykonywania zleceń Din Djarin jest bezwzględny i zabija z zimną krwią. Ma reputację jednego z najlepszych łowców nagród.

Po mimo swojej bezwzględnej jaka była spowodowana jego burzliwą przeszłością w której stracił rodziców podczas inwazji Separatystów, Mando potrafił okazać litość tym za których wyznaczono nagrodę czym przykładem było kiedy dał Mythrolskiemu przestępcy możliwość albo podróż w kabinie lub zamrożenie w karbonicie.

Kiedy poznał Grogu, Din stopniowo nawiązywał z nim relację ojciec i syn. Nie pozwolił IG-11 go zabić choć to zrobił ze względu na zlecenie klienta. Przełom nastąpił jednak kiedy poczuł wyrzuty sumienia zdając sobie sprawę że, sprzedaż dziecka była zła. Był gotów brutalnie zabijać szturmowców i każdego kto chce skrzywdzić jego adoptowanego syna. Ta bezwzględna natura zwiększyła się kiedy Moff Gideon porwał Grogu a, Din Djarin wysłał mu wiadomość z groźbą że, go zabije. Choć ostatecznie musiał pożegnać się z Grogu oddając go w ręce Luke'a Skywalkera zrobił to z bólem w sercu.

Z powodu traumatycznej przeszłości Din Djarin żywił głęboką nienawiść do droidów. Nie umiał zaufać IG-11 mimo że, Kuiil go przeprogramował. Ostatecznie zaufał droidowi kiedy ten uratował Mando życie i kiedy sam poświęcił się w walce z szturmowcami dając innym szansę na ucieczkę.

Jest także dość małomówny i nie lubił opowiadać o swojej przeszłości. Bywał także niecierpliwy podczas lekcji jazdy na blurrgu.

Advertisement