Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Mandalorianin czyli Din Djarin jest tytułowym bohaterem serialu The Mandalorian. Jest pochodzącym z nieznanej planety łowcą nagród przygarnięty przez Mandalorian. Jest także adoptowanym ojcem Grogu i arcynemezis Moffa Gideona.

Charakterystyka

Wygląd

Mando nosi typową mandaloriańską zbroję czyli brązową bluzę i spodnie na to nałożone elementy zbroi z beskaru (poczatkowo brązowe) na to pas z ekwipunkiem na biodrach i na ramieniu. W dodatku ma czarne rękawiczki oraz poszarpaną pelerynę. Od ostatniego odcinka pierwszego sezonu ma symbol bagnorożca. Ma również ciemną karnację skóry i czarne włosy.

Osobowość

Początkowo Mando miał chciwą i samolubną osobowość, zależało mu na wykonaniu danego zlecenia i zdobycia nagrody. Jednak wszystko się zmienia po tym jak sprzedaż Grogu klientowi i doktorowi Pershingowi było błędem. Stał się opiekuńczy dla dziecka i był gotów go bronić za wszelką cenę.

Mando jest lojalny wobec przyjaciół i gotów do poświęceń. Jednak dla wrogów jest bezwzględny i bezlitosny co pokazał w walce ze szturmowcami kiedy zabijał ich z blastera, bił ich pałką elektryczną, dźgnął jednego wibroostrzem, innego spalił miotaczem ognia, pozostałych zabił za pomocą świszczących ptaków.

Mando to także osoba dość małomówna, nie lubił rozmawiać o swojej przeszłości kiedy stracił rodziców podczas wojen klonów.

Advertisement