FANDOM

Makoto (まこと) jest postacią z serii Street Fighter.

Charakterystyka

Wygląd

Makoto nosi przez większość czasu białe gi z drobnymi łatami. Pod spodem nosi czerwony, sportowy biustonosz. Wokół jej szyi jest długi, żółty hachimaki (opaska na głowę), który zwisa za plecami. Jej włosy są krótkie i trochę nieuporządkowane. Przez większość czasu chodzi boso. Jej ciało jest bardzo dobrze zbudowane jak na jej młody wiek i dość niski wzrost.

Osobowość

Makoto jest zuchwałą i bardzo konkurencyjną chłopczycą, zawsze czekającą na nowe wyzwania; często porównuje swoich przeciwników do worków z piaskiem, jeśli walka z nimi, okaże się dla niej zbyt łatwa. Chociaż ma słabe poczucie mody w przeciwieństwie do większości dziewczyn w jej wieku, nadal nienawidzi, gdy jest mylona z chłopakiem.

Makoto uwielbia brać udział w pojedynkach i walczy o przywrócenie honoru dojo swojego ojca. Nikogo się nie boi i rzuci wyzwanie każdemu przeciwnikowi. Mimo tego, że jest jeszcze młoda i niedoświadczona, wielu wojowników jest pod wrażeniem jej umiejętności i siły, i nakłania ją to do kontynuowania treningu.

Według jej komentarza po wygranej walce z El Fuerte w Super Street Fighter IV, ulubionymi potrawami Makoto są sushi i sashimi.