Bohaterowie Wiki
Advertisement

Lloyd Asplund jest jedną z postaci w anime Code Geass. Jest hrabią brytyjskiej szlachty i twórcą elitarnego Rycerza Mroku, Lancelota.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczył mu Tetsu Shiratori, a w wersji angielskiej Liam O'Brien.

Charakterystyka

Wygląd

Lloyd jest wysokim mężczyzną o lawendowych włosach i szaroniebieskich oczach. Zwykle widuje się go w zielonym golfie i fartuchu laboratoryjnym nałożonym na koszulę. Nosi zarówno czarne spodnie, jak i buty i ma bardzo duże okulary zakrywające większość jego twarzy. Przez większość czasu ma też uśmiech na twarzy, mimo że jest on fałszywy.

Osobowość

Lloyd jest samozwańczym socjopatą. Chociaż nie wyraża zainteresowania miłością, poświęca się nauce, która wydaje się być jedyną rzeczą, co do której ma „serce”. Chociaż woli widzieć ludzi jako części maszyny niż rzeczywistych ludzi, wymiennych i zamiennych, okazało się, że Lloyd ma więcej serca, niż twierdzi, i rzeczywiście troszczy się o najbliższych. Ilekroć mówi o czymkolwiek innym, wychodzi jako postać niedbała, a czasem nieuprzejma, nawet jeśli jest to niezamierzone. Woli też nie ujawniać informacji o danych osobowych, ponieważ nawet nie mówi Suzaku o swoim szlachetnym statusie, mimo że znają się od kilku tygodni.

Pomimo swojego opanowania, Lloyd ma tendencję do skrajnej paniki w obliczu pewnych okoliczności, takich jak sytuacja Niny Einstein z bombą atomową wzmocnioną Sakuraditem, kiedy Lancelot zostaje uszkodzony lub kiedy po prostu jest zakładnikiem.

Ciekawostki

  • W mandze Code Geass: Lelouch of the Rebellion Lloyd jest palaczem.
  • W mandze Code Geass: Nightmare of Nunnally Lloyd wygląda nieco inaczej niż w serialu anime, a także jest podpułkownikiem.
  • Ulubionym jedzeniem Lloyda jest pudding. Stąd jego przydomek „Hrabia Puddingu”.
  • W odcinku 21 Cecile stwierdza, że Lloyd „nie ma żadnego pociągu do płci przeciwnej”.
  • W odcinku 22 Lloyd rozmawia z Lelouchem, C.C. i Suzaku o Zero Requiem, przez co jest jednym z bohaterów, którzy byli świadomi planu Leloucha. Pozostali to Cecile, Nina, Sayoko i Jeremiah.
Advertisement