Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Marioptds.png
Uwaga!

Jestem prostym człowiekiem. Pomyślałem, że zostanę lekarzem... żeby wyleczyć jakieś dziecko z tą samą chorobą, powiedzieć jego rodzicom, że nic mi nie są winni! Ja... lekarzem! Teraz czas na żart!! Czy wiesz, ile kosztuje w ogóle spróbować zostać lekarzem? Mózg się lasuje!! Zawsze chodzi o pieniądze! Zawsze!! Dlatego tego chcę!

—Leorio do Kurapiki.

Leorio Paladinight jest jedną z głównych postaci w mandze i anime Hunter × Hunter. Jest młodym mężczyzną, który chce zostać lekarzem, aby pomagać biednym i chce na tym zarobić, będąc Łowcą.

W anime z 1999 roku, w japońskiej wersji językowej głosu użyczył mu Hozumi Goda, a w wersji angielskiej Jonathan Love. Natomiast w anime z 2011 roku w japońskiej wersji językowej głosu użyczył mu Keiji Fujiwara, a w wersji angielskiej Matthew Mercer.

Charakterystyka

Wygląd

Leorio jest wysokim, męsko wyglądającym, dość muskularnym młodym mężczyzną o małych brązowych oczach, czarnych włosach i szpiczastej fryzurze. Zwykle nosi ciemnoniebieski garnitur, czarne buty i parę okularów przeciwsłonecznych. Niektóre postacie, takie jak Killua na początku historii, mylą Leorio ze staruszkiem, ale w rzeczywistości jest o wiele młodszy, niż wygląda, będąc nastolatkiem na początku serii.

Osobowość

Leorio jest początkowo przedstawiany jako bardzo samolubny narcyz, który kładzie duży nacisk na bogactwo i materializm. Pomimo zapewnień, że zależy mu tylko na pieniądzach, w końcu wyjawia Kurapice, że jego marzeniem jest, aby pewnego dnia zostać lekarzem, aby pomagać biednym. Wierzy, że wszystko na świecie (życie, marzenia itp.) można kupić i że bycie Łowcą zapewni mu niezbędne fundusze na edukację medyczną. Z powodu swojej pierwszej kłótni z Kurapiką, a także późniejszych w drodze do kabiny nawigatora, wydaje się, że jest przewrażliwiony w kontaktach z tymi, którzy nie traktują go poważnie lub traktują z brakiem szacunku. Jego prawdziwymi priorytetami wydają się być najpierw przyjaciele, potem jego marzenie o zostaniu wielkim lekarzem, a na końcu wszystko inne.

Leorio nie jest kimś, kto wzbrania się i wycofuje w obliczu przytłaczających przeciwności w walce. Jest to lojalny, godny zaufania sojusznik, który bardzo ceni więzi przyjaźni i zachowuje się jak „starszy brat” całej grupy. Często też dostarcza najwięcej humoru; Killua czasami wyśmiewa go z powodu jego stosunkowo starszego wieku, chociaż przysięga, że ​​wygląda jak zwykły nastolatek. Jego impulsywna i zuchwała natura czasami sprawiała więcej kłopotów ludziom wokół niego. Innym talentem, który posiada, jest umiejętność „bezpośredniej rozmowy” w wielu sytuacjach. Widać było, że jego najbliższa więź w grupie jest z Kurapiką, ponieważ spędzili ze sobą najwięcej czasu.

Na końcu historii w Yorknew City Melody twierdzi, że ma „najmilsze bicie serca w mieście”, stwierdzając, że „jest ciepłe i delikatne” i że byłby lepszym lekarzem niż Łowcą.

Ciekawostki

  • Nazwisko Leorio nie zostało ujawnione przed wyborami Przewodniczącego Łowcy.
  • We wstępie do tomu 33 i 34 na Viz jego nazwisko jest zapisane nieco inaczej - jako „Leorio Paradiknight”.
  • Jego nazwisko jest najprawdopodobniej połączeniem dwóch typów wojownika, będącym połączeniem słów „paladyn” i „rycerz”.
  • Pomimo tego, że jest jednym z czterech głównych bohaterów serii, Leorio jeszcze nie zmierzył się z przeciwnikiem w rzeczywistej walce.
Advertisement