Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Do szablonu +18.png
Uwaga!

Żywotność człowieka jest o wiele za krótka... ale właśnie dlatego fajnie jest wymyślić, jak najlepiej ją wykorzystać.

—Leone.

Leone jest jedną z postaci w mandze i anime Akame ga Kill! a także jednym ze starszych członków grupy zabójców, Nocnego Najazdu. Celowała w zbieranie informacji i dokonywanie spokojnego osądu, gdy było to konieczne. Leone jest często tą, który potwierdza słuszność celów, które Nocny Najazd ma zamordować.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Yū Asakawa, a w wersji angielskiej Allison Keith.

Charakterystyka

Wygląd

Leone jest młodą, dobrze zbudowaną kobietą. Ma krótkie blond włosy z dwoma długimi kępkami, które otaczają boki jej głowy i złote oczy. Nosi skąpy strój z czarnym topem tubowym, odpinanymi rękawami, spodniami, butami i szalikiem na szyi.

Po przemianie jej włosy stają się dłuższe i zyskuje lwie uszy, ogon i pazury. Kiedy jej teigu, Lionel, stapia się z nią, jej włosy stają się dłuższe, a uszy nieco większe, ma również lwie stopy, a wiele obszarów jej ciała jest pokrytych futrem, ogólnie wygląda bardziej jak zwierzę.

Osobowość

Ma bardzo zrelaksowaną, optymistyczną i pogodną osobowość i ma tendencję do wykazywania braku kobiecych manier. Często widuje się ją, jak wpycha Tatsumiego do swoich piersi, kładzie nogi na stole lub popija duże ilości sake i innych napojów alkoholowych. Służy jako postać starszej siostry dla Tatsumiego i młodszych członków Nocnego Najazdu, często będąc nazywaną „Onee-san” lub „Siostra”. Pomimo moralnie podejrzanej natury, którą czasami okazywała, Leone nie toleruje niesprawiedliwości i może być szczególnie okrutna wobec tych, którzy popełniają najgorsze czyny. Lubi też walczyć z wrogami, jak powiedziała Najenda, która stwierdziła, że musi zmienić ten nawyk.

Ciekawostki

  • Wyglądało na to, że używanie Lionelle wpłynęło na niektóre z jej cech osobowości, nawet jeśli nie było aktywowane. Na przykład dosłownie oznacza Tatsumiego jako swoją zdobycz, pokazując terytorialność.
  • Sama Leone powiedziała, że uwielbia używać ataków z ukrycia, ale nienawidzi być ich ofiarą.
  • Jej pomiary wynosiły 90-57-86.
  • Leone była jedyną członkinią Nocnego Najazdu, która nie była znana jako członkini Imperium.
  • Leone miała zwyczaj umieszczania lub ciągnięcia Tatsumiego w kierunku swoich piersi.
  • Leone jest bardzo podobna do Yang Xiao Long z RWBY zarówno pod względem wyglądu, jak i osobowości.
Advertisement