Bohaterowie Wiki
Advertisement
Do szablonu +18.png
Uwaga!

Ej, czarnuchu, nie gardź mną tylko dlatego, bo jestem piękny. Może jak się pozbędziesz tej frajrskiej fryzurki, to dasz radę nadziać jakieś suczki na kutasa. A może nawet Tanisha do ciebie przedzwoni, jeśli skończy się dymać z tym neurochirurgiem czy innym prawnikiem co to ją ostatnio posuwa. Czarnuchu...

—Lamar do Franklina, jego najsłynniejsza kwestia.

Lamar Davis (ur. 5 grudnia 1987) jest deuteragonistą Franklina w Grand Theft Auto V i główną postacią w Grand Theft Auto: Online. Jest najlepszym przyjacielem Franklina Clintona, a także przestępcą obok niego, mieszkającym w Los Santos, a także członkiem Rodzin. Pojawia się w fabule Franklina Clintona.

Głosu użyczył mu Gerald „Slink” Johnson.

Biografia[]

Lamar jest najlepszym przyjacielem gangstera Franklina Clintona z Chamberlain Hills. Jest członkiem gangu ulicznego - Rodziny z Chamberlain Hills, a także gangsterem i handlarzem narkotyków. Lamar pracował jako człowiek zajmujący się przejęciami samochodów w Premium Deluxe Motorsport, dopóki ich szef Simeon Yetarian zwolnił go i Franklina po tym, jak Michael De Santa zmusił Franklina do rozbicia się przez okno tego miejsca i pobicia go. Lamar i Franklin oboje chodzili do Davis High School, kiedy byli nastolatkami, w końcu oboje zostali zamieszani w przestępstwo.

Podczas pracy dla Simeona zarówno Lamar, jak i Franklin ukradli wiele pojazdów swoim właścicielom, którymi byli biały 9F, czerwony Rapid GT, zielony motocykl Bagger i żółty SUV BeeJay XL, dopóki Michael nie spowodował, że zostali zwolnieni. Lamar ostatecznie znajduje „okazję” do porwania członka Ballas „OG” o imieniu D za dużą sumę pieniędzy (40 000 USD). Z pomocą jego psa Chopa udało im się go porwać, ale zostali zmuszeni do uwolnienia go, gdy Lamar przypadkowo ujawnił swoją lokalizację. Później ich przyjaciel Harold „Długas” Joseph zostaje zwolniony z więzienia. Lamar świętuje, uczestnicząc w umowie narkotykowej w magazynie w La Puerta. Bez ich wiedzy to była pułapka zabicia Lamar, Franklina i Długasa. Gdy Franklin znajduje członków Ballas przybywających zamiast LSPD, Długas wykonuje odwet, strzelając D w głowę, zabijając go, a trio ucieka z magazynu, zabijając członków Ballas i uciekając po drodze glinom.

Kiedy Franklin wraca do swojego starego domu, w którym mieszka jego ciocia Denise, Lamar też tam jest, ale pojawia się także niezrównoważony przyjaciel Franklina, Trevor Philips, i dołącza zarówno do Franklina, jak i Lamara w umowie narkotykowej. Wszyscy odchodzą, ale umowa okazuje się pułapką, a trio jest zmuszone walczyć z dużą liczbą członków Ballas i policji, aby uciec. Lamar ostatecznie zaprzyjaźnia się z Trevorem i nazywa go „szalonym facetem”.

W końcu Devin Weston daje Lamarowi okazję do zarobienia dużych pieniędzy, pomagając Franklinowi i Trevorowi porwać drogie luksusowe samochody i zabrać je do Paleto Bay. Niestety Devin odmawia ich zapłaty, a Franklin nazywa to pieniądzem za darmo.

Później Tanisha ujawnia, że ​​Lamar został zaatakowany przez Długasa, dzięki czemu został porwany przez Ballas w tartaku w hrabstwie Blaine. Franklin idzie na ratunek z Michaelem i Trevorem, zabija tam Ballasów i wraca do Los Santos.

Jeśli wybrano Zakończenie A lub B, Lamar mówi, że nie będzie go widać w dzień, na wypadek gdyby Długas chciałby go dorwać. Jeśli zostanie wybrane Zakończenie B, Lamar nie będzie mógł spędzać czasu z Trevorem. Chociaż jeśli wybierzesz Zakończenie C, Lamar pomoże trzem bohaterom w zasadzce i zabije najemników Merryweather i agentów FIB w opuszczonej hucie. Następnie Michael proponuje zamordowanie Długasa dla Franklina i Lamara, więc robi to i zabija go. Po zakończeniu misji Lamar powiadomi Franklina, że ​​wciąż żyje, i może zostać zabrany na spotkanie przez Franklina lub Trevora.

Osobowość[]

Lamar jest określany jako szaleńca, ale jako „dobry rodzaj szaleńca” i „bardzo zabawny”, i jest przeciwieństwem swojego najlepszego przyjaciela Franklina. Jest bardzo dumny ze swojego pochodzenia Apacza i wykorzystuje to do wyrażania siebie i jest podstawą kilku jego żartów.

Lamar jest postrzegany jako leniwy i często wpada w kłopoty, ślepo ufając nikomu, kto oferuje mu pieniądze, co pokazuje, że nie jest zbyt bystry. Nieustannie wpędza siebie, Franklina i innych w sytuacje, przed którymi zwykli ludzie trzymają się z daleka. Lamar w ogóle jest nieudanym przestępcą, wszystkie napady, które wymyślił, zwykle kończą się bez grosza i są bliskie śmierci.

Lamar jest lojalnym przyjacielem Franklina, gdzie jest w stanie pomóc Franklinowi, Michaelowi i Trevorowi, chociaż Franklin ostrzegł go, że najprawdopodobniej umrze.

Ciekawostki[]

  • Słynna kwestia Lamara pod koniec misji „Franklin i Lamar” stała się memem w połowie 2020 roku.
Advertisement