Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Marioptds.png
Uwaga!

Dziękuję, że pozwoliłeś mi być twoją matką, a Minato twoim ojcem. Dziękuję, że jesteś naszym synem. Dziękuję... Dziękuję!

—Kushina do Naruto

Kushina Uzumaki (później Namikaze) była jedną z głównych postaci drugoplanowych w mandze i anime Naruto, a także potężną kunoichi, która była żoną Minato Namikaze i matką Naruto Uzumaki. Była także drugą Jinchuuriki Kurama, Dziewięcioogoniastego Lisa.

Oprócz tego, że była żoną Minato i matką Naruto, była również teściową Hinaty Hyūgi oraz babcią Boruto i Himawari Uzumaki.

Charakterystyka

Wygląd

Kushina była piękną kobietą w wieku 20 lat. Miała smukłą sylwetkę i jasną skórę o ciemnofioletowych oczach. Miała również ciemnoczerwone włosy sięgające poza kolana. W anime jej włosy sięgają do pasa. Nosi nawet małą czarną spinkę do włosów, w której trzyma włosy po lewej stronie twarzy. Jako mała dziewczynka była lekko pulchna. Po ukończeniu akademii widziano ją krótko w opasce Konohy.

Osobowość

W dzieciństwie Kushina była upartą, impulsywną i ekscentryczną dziewczyną. Według Jiraiyi Kushina była również rozmowna i chłopczycowata. Tsunade zauważyła, że ​​znaczna część osobowości Naruto, a także jego styl ninjutsu zostały odziedziczone po niej. Kushina miała też swój słowny tik: kiedy była zdenerwowana lub podekscytowana to kończyła zdania słowami „(da) ttebane” ((だ) っ て ば ね, English TV: wiesz), co jest cechą, o której marzyła, by ​​nie została przekazana Naruto (który używa również „wiesz” lub „(da) ttebayo” (だ) っ て ば よ)) i jej wnukom (który używa „dattebasa” (だ っ て ば さ)). W anime pokazano, że te cechy to także ukrywanie niepewności, takie jak rude włosy, bycie obcokrajowcem i bycie jinchūriki Kuramy, a także w pewnym stopniu nerwowość.

Jako dorosła, Kushina była bardzo zrównoważona i wesoła, z zauważalną dla niej przekorną stroną. Pomimo swojej spokojnej i życzliwej natury, zachowała swój silny temperament z czasów dzieciństwa i od czasu do czasu gwałtownie atakowała innych, jeśli ją rozgniewali, co nawet ona uważa za odrażające. Była również nieustraszona, ponieważ jej przyjaciółka Mikoto była lekko zaskoczona, gdy Kushina wykazała niepokój związany z bólami porodowymi. Kushina miała skłonność do martwienia się o swojego męża i nienarodzonego syna, wykazując silny instynkt macierzyński, gdy poprawnie przewidywała przyszłą osobowość i płeć dziecka na długo przed porodem. W anime Kushina jest wybiórczym słuchaczem, co prawdopodobnie wywodzi się z jej podekscytowanej osobowości.

Kushina głęboko kochała swoją rodzinę i nie bała się poświęcić swojego życia, aby powstrzymać Dziewięcioogoniastego, nawet przyjmując śmiertelny cios lisa przeznaczony dla jej nowonarodzonego syna. Choć obawiając się surowego i okrutnego życia, które Naruto musiałby znosić jako osierocony jinchūriki, zrobiła wszystko, co mogła w ostatnich chwilach, aby obsypać syna miłością. Bardzo troszczyła się również o uczniów Minato, myśląc, że Rin Nohara jest urocza i często ją tuliła i całowała w czoło. Miała także przyjazne kłótnie z Obito Uchiha, jej ulubieńcem według Minato.

Ciekawostki

  • Ponieważ Kushina przyjaźniła się z Mikoto Uchiha, zarówno ich dzieci, jak i wnuki zostali później przyjaciółmi po ich śmierci.
  • Jest jednym z zaledwie czterech jinchūriki, o których wiadomo, że nie umierali w wyniku ekstrakcji ogoniastej bestii. Pozostali to Czarny Zetsu, Killer B i jej syn Naruto Uzumaki. Wynikało to z witalności jej klanu, którą odziedziczyła.
  • Kushina wspomina, że jej włosy stały się jej własną „czerwoną nicią losu”. Czerwona nić losu, określana również jako „czerwona nić przeznaczenia” jest wschodnioazjatyckim wierzeniem wywodzącym się z chińskiej legendy i jest również używany w japońskiej mitologii. Zgodnie z tym mitem bogowie zawiązują niewidzialny czerwony sznurek wokół kostek mężczyzn i kobiet, którzy mają zostać bratnimi duszami i któregoś dnia się ożenią. Często w kulturze japońskiej uważa się, że ta nić jest zawiązana wokół małego palca. Dwoje ludzi połączonych czerwoną nicią to bez względu na czas, miejsce i okoliczności przeznaczeni sobie kochankowie. Ta magiczna nić może się rozciągać lub plątać, ale nigdy nie pęka. Ten mit jest podobny do zachodniej koncepcji bratniej duszy lub bliźniaczego płomienia.
Advertisement