FANDOM

Dziękuję, że pozwoliłeś mi być twoją matką, a Minato twoim ojcem. Dziękuję, że jesteś naszym synem. Dziękuję... Dziękuję!

—Kushina do Naruto

Kushina Namikaze (później Uzumaki) była jedną z głównych postaci drugoplanowych w mandze i anime Naruto, a także potężną kunoichi, która była żoną Minato Namikaze i matką Naruto Uzumaki. Była także drugą Jinchuuriki Kurama, Dziewięcioogoniastego Lisa.

Oprócz tego, że była żoną Minato i matką Naruto, była również teściową Hinaty Hyūgi oraz babcią Boruto i Himawari Uzumaki.

Charakterystyka

Wygląd

Kushina była piękną kobietą w wieku 20 lat. Miała smukłą sylwetkę i jasną skórę o ciemnofioletowych oczach. Miała również ciemnoczerwone włosy sięgające poza kolana. W anime jej włosy sięgają do pasa. Nosi nawet małą czarną spinkę do włosów, w której trzyma włosy po lewej stronie twarzy. Jako mała dziewczynka była lekko pulchna. Po ukończeniu akademii widziano ją krótko w opasce Konohy.

Osobowość

W dzieciństwie Kushina była upartą, impulsywną i ekscentryczną dziewczyną. Według Jiraiyi Kushina była również rozmowna i chłopczycowata. Tsunade zauważyła, że ​​znaczna część osobowości Naruto, a także jego styl ninjutsu zostały odziedziczone po niej. Kushina miała też słowny tik: kiedy była zdenerwowana lub podekscytowana to kończyła zdania słowami „(da) ttebane” ((だ) っ て ば ね, English TV: wiesz), co jest cechą, o której marzyła, by ​​nie została przekazana Naruto (który używa również „wiesz” lub „(da) ttebayo” (だ) っ て ば よ)) i jej wnukom (który używa „dattebasa” (だ っ て ば さ)). W anime pokazano, że te cechy to także ukrywanie niepewności, takie jak rude włosy, bycie obcokrajowcem i bycie jinchūriki Kuramy, a także w pewnym stopniu nerwowość.

Jako dorosła, Kushina była bardzo zrównoważona i wesoła, z zauważalną dla niej przekorną stroną. Pomimo swojej spokojnej i życzliwej natury, zachowała swój szybki temperament od dzieciństwa i od czasu do czasu atakowała innych gwałtownie, jeśli ją rozgniewali, co nawet ona uważa za odrażające. Była również nieustraszona, ponieważ jej przyjaciółka Mikoto była lekko zaskoczona, gdy Kushina wykazała niepokój związany z bólami porodowymi. Kushina miała skłonność do martwienia się o swojego męża i nienarodzonego syna, wykazując silny instynkt macierzyński, gdy poprawnie przewidywała przyszłą osobowość i płeć dziecka na długo przed porodem. W anime Kushina jest wybiórczym słuchaczem, co prawdopodobnie wywodzi się z jej podekscytowanej osobowości,.

Kushina głęboko kochała swoją rodzinę i nie bała się poświęcić swojego życia, aby powstrzymać Dziewięcioogoniastego, nawet przyjmując śmiertelny cios lisa przeznaczony dla jej nowonarodzonego syna. Choć bojąc się trudnego i okrutnego życia Naruto musiałaby znieść jako osierocony jinchūriki, w ostatnich chwilach zrobiła tyle, ile mogła, by zarzucić synowi miłością. Bardzo troszczyła się również o uczniów Minato, myśląc, że Rin Nohara jest urocza i często ją tuli i całuje w czoło. Miała także przyjazne walki z Obito Uchiha, jej ulubieńcem według Minato.