Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Król Julian XIII znany po prostu jako Król Julian jest jednym z bohaterów serii Madagaskar. Jest samozwańczym królem lemurów, a w serialu Pingwiny z Madagaskaru samozwańczym królem zoo w Central parku.

Charakterystyka

Wygląd

Wygląda jak typowy lemur karta, ma szare futro, a na ogonie biało czarne. Ma żółte oczy. Jego rozpoznawalną cechą jest korona która się zmienia z filmu na film.

Osobowość

Julian żyje w przekonany że jest uwielbiany przez wszystkich. Tak naprawdę Julian jest uwielbiany jedynie na Madagaskarze, natomiast w Afryce uważany był za dziwaka, a w Zoo był dla innych irytujący w szczególności dla Pingwinów. Często kradł wynalazki Kowalskiego czym prowadził do katastrof i często również denerwował Skippera.

Pomimo tego, że chce być uwielbiany jest dość naiwny, leniwy, zarozumiały, arogancki, samolubny, a przede wszystkim głupi. Często wpada na głupie pomysły co przynosi katastrofalne skutki. Nie słucha rad innych przez co wpada w kłopoty. Nie umie również przyznać się do błędów i często swoje winy zwala na innych.

Traktuje swoich podwładnych w szczególności Maurice'a i Morta jako sługi choć w rzeczywistości jest ich przyjacielem. W szczególności pomiata Mortem i często się wścieka kiedy Mort ,,tyka" jego stopy.

Advertisement