Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Knuckles the Echidna - jest jednym z bohaterów serii Sonic.

Biografia

Osobowość

Knuckles jest z natury niezależny, mądry, twardy i samotny. W przeciwieństwie do Sonica Knuckles ma autentyczne poczucie odpowiedzialności i obowiązku; jest surowy, niewzruszony i skupiony na swoich obowiązkach. Ze względu na to, że przez większość swojego życia mieszkał sam, Knuckles jest osobą raczej aspołeczną i samotną. W związku z tym nie dba o to, co myślą inni, co czyni go szczerze uczciwym, prostolinijnym i nieco egoistycznym.

Knuckles jest zaciekle lojalny wobec swojego obowiązku jako strażnika Mistrza Szmaragdu i robi wszystko, co w jego mocy, aby go chronić. Woli trzymać się blisko Mistrza Szmaragdów, aby uważnie obserwować wszystko w domu. Pomimo tego poświęcenia Knuckles jest gotów opuścić swoje obowiązki, gdy tylko potrzebna jest jego pomoc lub gdy czuje, że Mistrz Szmaragdów i Wyspa Aniołów będą bezpieczni. Chociaż Knuckles znalazł inne hobby, nigdy nie zrzeknie się swoich obowiązków, ponieważ jest zbyt oddany swojej roli opiekuna. Kiedy Knuckles nie wykonuje swoich obowiązków, woli spędzać czas na ćwiczeniu umiejętności walki, szukaniu skarbów lub spędzaniu czasu z przyjaciółmi.

Knuckles jest zrzędliwy, poważny, arogancki, nerwowy i czasami buntowniczy. Jest również uparty, uparty i nieelastyczny, woli robić rzeczy po swojemu, co powoduje, że kłóci się z przyjaciółmi. Mimo to ma bardzo silną wolę, rzadko waha się w swojej determinacji i nie rezygnuje ze swoich celów, gdy już je wyznaczy. Podczas gdy on jest stoicki, opanowany i zdeterminowany w walce, Knuckles bardzo łatwo wpada w złość i ciężko jest mu zrozumieć, kiedy jest zły. Fakt ten powoduje, że Knuckles jest znany jako „odpowiedzialny” za Team Sonic, podczas gdy Sonic jest „żartownisiem”, a Tails jest „nerdem”.

Knuckles jest zrzędliwym i łatwo wpadającym w gniew, bohaterskim, odważnym, dobrodusznym i bezinteresownym nastolatkiem, który ryzykuje życiem, aby kogoś uratować lub wyciągnąć z kłopotów, i okazuje współczucie ludziom, nawet jeśli są złoczyńcami lub wrogami. Jest również lojalnym i troskliwym przyjacielem, który zawsze jest chętny do pomocy swoim przyjaciołom w trudnych sytuacjach i zrobi wszystko, aby ich chronić. Kiedy Knuckles nie jest rozgniewany, jest dość wykształcony. Jest też bardzo wyrozumiały, choć nie lubi ludzi, którzy nie szanują jego przyjaciół lub w jakikolwiek sposób krzywdzą ich lub niewinnych.

Spędzając większość swojego życia samotnie, Knuckles dorastał wierząc w uczciwość i mocno i niezachwianie wierzy, że w każdym jest dobro, co zawsze pozwala mu dawać ludziom drugą szansę. Z tego powodu, pomimo zrzędliwości, poważności i łatwości złości, Knuckles jest naiwny, niesamowicie łatwowierny, szybki w wybaczaniu ludziom i łatwo wprowadzany w błąd, wielokrotnie został oszukany przez Eggmana. To sprawia, że ​​Knuckles często popada w konflikt z samym sobą, ponieważ nie jest w stanie rozumować, czy inni go oszukują, czy nie. Jednak z biegiem czasu Knuckles przestał ulegać kłamstwom Eggmana i jest teraz bardziej świadomy charakteru lekarza i jeszcze bardziej podejrzliwy w stosunku do swoich planów. Gdy dowie się, że został oszukany, Knuckles może się bardzo rozgniewać, ale szybko odzyskuje wystarczająco dużo opanowania, by natychmiast rozpocząć pracę nad rozwiązaniem.

Bezkompromisowe poczucie odpowiedzialności i obowiązku Knucklesa czasami stawia go w sprzeczności z Sonicem, który czuje się bardziej komfortowo w robieniu żartów nawet w poważnych chwilach. Doprowadziło to tych dwojga do kilku chwil kłótni, kłótni i niemal fizycznych walk o to, w jaki sposób Sonic Heroes ma chronić świat. Podczas gdy poczucie moralności i bezinteresowności Knucklesa przewyższa jego osobiste uczucia, jego poczucie lojalności jest trudne do pokonania. Potrafi też uczyć się na swoich błędach. Ponadto, pomimo bycia nastolatkiem, Knuckles ma wysokie umiejętności przywódcze, głównie ze względu na wysokie poczucie odpowiedzialności i obowiązku. W Sonic Forces, po tym, jak Infinite pokonuje Sonica na ich pierwszym spotkaniu, cała ludzkość myśli, że Sonic jest martwy i wszyscy zaczynają tracić nadzieję i wpadać w rozpacz. Jednak menedżerowie Knuckles zachęcają całą ludzkość do formowania oporu przeciwko Imperium Eggmana. A cała ludzkość wybiera Knucklesa na swojego przywódcę / dowódcę podczas Ruchu Oporu. Nawet Sonic wybrał Knucklesa na przywódcę Ruchu Oporu, po tym jak Resistance odkrył, że Sonic wciąż żyje i uratował go. W tym czasie Knuckles udowodnił, że jest świetnym przywódcą, koncentrując się na kierowaniu władzami cywilnymi w celu zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom i z dala od ulic, podczas gdy reszta żołnierzy ruchu oporu skupiła się na usunięciu zasobów wojskowych Infinite i jego replik.

Knuckles jest również bardzo nieśmiały w stosunku do kobiet, co sprawia, że ​​zachowuje się niezręcznie w stosunku do dziewcząt takich jak Amy, Blaze, Shade, a zwłaszcza Rouge, w której jest zakochany w tajemnicy. Ze względu na swój izolowany styl życia na Angel Island, Knuckles czuje się bardzo nieswojo w uprzemysłowionych lub zatłoczonych miastach i miejscach oraz przebywanie w pobliżu zaawansowanych technologicznie obiektów lub gadżetów (głównie dlatego, że nie jest do tego przyzwyczajony).

Knuckles nie boi się robić tego, co dobre dla większego dobra i dokonywać trudnych wyborów, nawet jeśli może to być kosztownej do niego osobiście. Jest to pokazane w Sonic Rivals 2, kiedy był bardziej niż chętny do walki z Rouge (kontrolowaną przez Ifrit), aby uratować swój świat i odzyskać Mistrza Szmaragdowego. Niemniej jednak Knuckles zawsze będzie traktował życie cywilów jako priorytet, ponieważ kwestionował, że cała ludzkość jest bezpieczna przed Nieskończonym.

Ciekawostki

Advertisement