Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Marioptds.png
Uwaga!

Knuckle Bine jest jedną z postaci w mandze i anime Hunter x Hunter. Jest łowcą bestii i uczniem Morela.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczył mu Wataru Takagi, a w wersji angielskiej Ben Diskin.

Charakterystyka

Wygląd

Knuckle to młody mężczyzna, który układa swoje czarne włosy w pompadour. Nosi biały płaszcz z wieloma złotymi pierścieniami i workowate białe spodnie z czarnymi butami wyjściowymi. Czasami podczas bitew zdejmuje biały płaszcz, który ujawnia jego muskularną i dobrze umięśnioną sylwetkę.

Zgodnie z pierwszym wrażeniem Meleorona, włosy Knuckle'a mają retro wygląd, a jego twarz zawsze wygląda wrogo, jakby był gotowy do walki w każdej chwili.

Osobowość

Pomimo pozornej agresji, Knuckle jest bardzo współczujący i łatwo popada w płacz. Knuckle dobrze dogaduje się ze zwierzętami i czuje się zmuszony do ochrony bezradnych, opiekując się porzuconymi zwierzętami po ludobójstwie. Współczucie Knuckle'a czasami koliduje z jego misją.

Ciekawostki

  • Imię Knuckle jest pochodną popularnego boiska baseballowego znanego jako knuckleball; Shoot, Palm i Gyro mają podobne nazwy.
  • Ponieważ po misji Eksterminacji Chimerzych Mrówek Morel był rozważany o awans na Łowcę Trzech Gwiazd, możliwe jest, że rozmawiano również o przyznaniu Knuckle'owi jednej gwiazdki, ponieważ aby zostać Łowcą Dwóch Gwiazd, jeden z uczniów musiał otrzymać jedną.
  • Knuckle jest podobny do niektórych postaci z YuYu Hakusho: Kazumy Kuwabary, Yu Kaito i Yusuke Urameshi.
  • Knuckle jest również bardzo podobny do bohatera z JoJo's Bizarre Adventure Part IV: Diamond Is Unbreakable, Josuke Higashikaty. Jego szybkie ciosy, które zadaje Menthuthuyoupiemu, są również podobne do szybkich ciosów, które często są wykonywane przez Stand Josuke, Crazy Diamond.
Advertisement