Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Do szablonu +18.png
Uwaga!

Kittan Bachika jest jedną z postaci w anime Tengen Toppa Gurren Lagann. Po raz pierwszy pojawia się w 4 odcinku i jest najstarszym i jedynym mężczyzną z czwórki Czarnego Rodzeństwa, z trzema młodszymi siostrami - Kiyoh, Kinon i Kiyal. Początkowo będąc rywalem Kaminy, później pojawia się ponownie i zostaje członkiem Brygady Dai-Gurren.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczył mu Kissho Taniyama, a w wersji angielskiej Christopher Corey Smith.

Charakterystyka

Wygląd

Kittan to wysoki mężczyzna o dobrze zbudowanej posturze i sterczących blond włosach. Początkowo nosił czarną koszulę bez rękawów, czarne spodnie i czarne buty, ale po siedmioletniej przerwie miał nowy strój, podobny do swojego starego, ale był bardziej ciemnoniebieski niż czarny i miał różne czerwono-złote detale.

Osobowość

Kittan okazuje się być egoistą i ma podobne cechy jak jego kolega z Brygady Dai-Gurren, Kamina. Po jego śmierci Kittan uważał się za nowego lidera zespołu, chociaż nikt inny się na to nie zgodził.

Ciekawostki

  • W serii Super Robot Wars śmierć Kittana zawsze się zdarza. Nie ma sposobu, aby zapobiec jego śmierci, ponieważ jego poświęcenie jest ważne dla fabuły.
Advertisement