Bohaterowie Wiki
Advertisement

Katrina Charlotte Coretta Scoot Cooper znana bardziej jako K.C. to główna protagonistka serialu K.C. Nastoletnia Agentka.

Grała ją Zendaya która zagrała także Raquel Blue.

Biografia

Charakterystyka

KC jest licealistą za dnia i tajnym szpiegiem, kiedy tylko się chce. Jest bardzo biegła w matematyce i karate. Jest członkiem rządowej organizacji szpiegowskiej.

Osobowość

KC jest chłopczycą i woli uczyć się niż imprezować. Ponieważ pozornie nie lubi nosić sukienek, tylko wtedy, gdy przychodzi do wychodzenia z rodziną na specjalne okazje. Może być postrzegana jako osoba dość towarzyska i denerwuje się w stosunku do chłopców, których uważa za atrakcyjnych. Zwykle jest przyjazna i przychylna, jednak gdy jest zirytowana lub sfrustrowana, może stać się nieco bezczelna i sarkastyczna. Może nawet być egoistyczna, wierząc, że wie, co jest najlepsze dla ludzi i romansować, jak wtedy, gdy dowiedziała się, że jej rodzice nie byli oficjalnie małżeństwem i prawie zrujnowali ich związek, a także relacje Marisy i Erniego. Ta strona jest ponownie pokazywana, gdy ma trudności z pracą z partnerem, wierząc, że może wykonać tę pracę, nawet jeśli jest poza jej poziomem. Trzyma Marisę pod kontrolą, a KC jest bardzo inteligentny, i staje się bardzo podejrzliwy, jeśli nawet najmniejsza rzecz jest wyłączona. Pomimo podejrzliwości wobec kogokolwiek, zwykle była wprowadzana w błąd przez czyjeś oszustwo, co zostało udowodnione, gdy jej kuzynka Abby po raz pierwszy przyszła do domu Coopera, w pełni przekonała KC jako część rodziny, pomimo obiekcji Kiry, że kiedykolwiek zobaczyła lub spotkała Abby, wcześniej do potwierdzenia jej przeszłości. Potem chciał, żeby poznała swoją matkę i ciotkę, Erikę. A później wreszcie uświadomienie sobie prawdziwych zamiarów Abby, związanych z pracą dla The Other Side. Jeśli ktoś spróbuje ją zaatakować, prawdopodobnie zaatakuje pierwsza. I zakochanie się w Bretcie, ponieważ nie miała pojęcia o jego prawdziwych zamiarach. Ma również tendencję do wyśmiewania się z tych, których uważa za gorszych od siebie, a mianowicie ze swojego tymczasowego partnera Dextera (ponieważ jest psem) i jej brata Erniego za wszystkie jego dziwactwa. Chociaż okazuje więcej szacunku, gdy się sprawdzą. KC może być sprytna i może ukrywać się tak długo, jak chce, udaje mu się raz oszukać Erniego dzięki tej umiejętności.

Wygląd

KC ma długie, falowane, ciemnobrązowe włosy, ciemnobrązowe oczy i jasnobrązową skórę. Ubiera się trochę chłopczycowo i jest bardzo atrakcyjna.

Ciekawostki

  • Jest to druga postać serialowa z disney channel grana przez Zendayę pierwszą jest Raquel Blue z serialu Taniec Rządzi.
Advertisement