Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Kūkaku Shiba jest jedną z postaci w mandze i anime Bleach. Jest przywódczynią klanu Shiba. Jest siostrą Ganju i zmarłego Kaiena Shiby, a także osobistą przyjaciółką Yoruichi Shihōin.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Akiko Hiramatsu, a w wersji angielskiej Cindy Robinson.

Charakterystyka

Wygląd

Kūkaku jest młodo wyglądającą kobietą średniego wzrostu. Ma zielone oczy i większość jej głowy jest owinięta bandażami, choć z niektórych miejsc wystają jej niechlujnie ułożone czarne włosy. Nosi białą spódnicę i skąpą czerwoną szatę odsłaniającą jej obfity biust. Brakuje jej prawego ramienia, a na lewym ma tatuaż. Nosi bandaże wokół prawego ramienia i obu kostek. W kilku scenach ma też drewniane sandały i płaszcz.

Osobowość

Kūkaku jest gwałtowna, bardzo temperamentna i agresywna, często karcąc i bijąc tych, którzy ją denerwują. Kūkaku jest znana z tego, że zmienia lokalizację i projekt swojego domu bez ostrzeżenia. Jednak o ile jego rzeczywisty projekt się zmienia, to ogólny motyw pozostaje spójny, a domy można rozpoznać na pierwszy rzut oka. Yoruichi zwróciła uwagę, że woli ona mieszkać z dala od terenów zabudowanych, gdzie jest ciszej.

Kūkaku lubi palić fajkę. Dodatkowo szanuje pamięć swojego zmarłego brata.

Ciekawostki

  • W anime, trzej strażnicy, których Aizen wezwał na wzgórze Sōkyoku, nie zostali pokazani. Zamiast tego, Kūkaku Shiba przybyła z Jidanbō Ikkanzaką i użyła Raikohō do ataku na Aizena, zanim został otoczony przez Yoruichi i Suì Feng.
Advertisement