FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Judeau był członkiem oryginalnej Drużyny Jastrzębia w mandze i anime Berserk. Został zdradzony i zabity przez Griffitha podczas Zaćmienia.

Osobowość

Judeau był godnym zaufania członkiem Drużyny i oddany Griffithowi do samego końca, nawet po unieważnieniu go, jako lidera. Był bardzo gościnnym towarzyszem, będąc w zasadzie jednym z pierwszych Jastrzębi wchodzącym w interakcję z Gutsem i pomagającym mu odnaleźć się w zespole. Posiada silną percepcję otoczenia i potrafi odczytać ludzkie emocje, nawet gdy są stłumione. Judeau uświadamiał sobie i akceptował fakt, że nigdy nie będzie najlepszy w niczym, ale raczej tylko biegłym w wielu rzeczach, co początkowo skłoniło go do podążania za Griffithem - postanowił walczyć u boku tego, który wydawał się najlepszy, jeśli on sam nie mógł być kimś takim.

Był zawsze skromny i łagodny, wolał być obserwatorem w kłótniach słownych, niż brać w nich samemu udział. Jego opiekuńczy charakter był niezaprzeczalny, aż do postawienia cudzych interesów przed jego własnymi. Zamiast działać w oparciu o jego nieodwzajemnioną miłość do Casci, Judeau szanował rosnącą więź między nią a Gutsem, nawet zachęcając go do rozwoju ich romansu w nadziei, że Casca w końcu znajdzie szczęście. Do tego Judeau był zawsze sprawnym rozmówcą. Nawet w ostatnich chwilach życia, nie potrafił wyznać swoich uczuć dla Casci - jego ostatnie słowa jeszcze bardziej zdradzały jego miłość do przywódczyni.

Ciekawostki

  • Judeau nauczył Gutsa podstaw rzucania nożami.

Galeria