Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Jasmine jest jedną z postaci w serialu animowanym Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew.

W polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Agnieszka Kunikowska.

Osobowość

Wychowana w surowych warunkach australijskiego Outbacku Jasmine jest ekspertką od przetrwania i bardzo otwartą, zastraszającą, ale także życzliwą przywódczynią. Potrafi „przydać się do najdziwniejszych skrawków, znaleźć wodę w nietypowych miejscach i błyskawicznie znaleźć schronienie”. Szybko przejmuje dowodzenie i może wydawać się władcza i onieśmielająca. Jednak pod swoją twardą powierzchownością ma wielkie serce. Jest miła dla każdego, kto okazuje jej szacunek i potrafi być bardzo zachęcająca, macierzyńska i lojalna. Pokazano również, że jest uparta, żywiąc urazę przez dłuższy czas. Według samej Jasmine ludzie są przez nią onieśmieleni zarówno ze względu na jej władczość, jak i wzrost, w wyniku czego nie ma wielu przyjaciół. Nie jest dumna ze swojej postawy, ciągle martwiąc się o to, jak spotyka się z innymi. Jej zdolność do nawiązywania przyjaźni również została przez to utrudniona. Jak pokazano w odcinku Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda, Jasmine nie będzie umieszczać nagrody pieniężnej na swoich najbliższych związkach, nawet jeśli była przez nich rozgniewana.

Ciekawostki

  • Jasmine, Alejandro, DJ, Eva i Justin to jedyni zawodnicy, którzy urodzili się w innym kraju. W jej przypadku jest to Australia.
  • Jasmine jest najwyższą zawodniczką trzeciego pokolenia i ogólnie najwyższą zawodniczką.
  • Jasmine jest jedną z trzech postaci, które są klaustrofobiczne, pozostałe to Gwen i Josee.
  • Ma to samo imię, co przyjaciółka Leshawny, co widać w jej klipie wideo z wiadomością z domu.
  • Do tej pory Jasmine jest ostatnią uczestniczką oryginalnej serii, która korzysta z pokoju zwierzeń.
  • Według jej biografii online, postać Jasmine jest inspirowana Bindi Irwin i Angusem MacGyverem.
Advertisement