FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Sir Integra Fairbrook Wingates Hellsing (インテグラル・ファルブルケ・ウィンゲーツ・ヘルシング Integuraru Faruburuke Wingētsu Herushingu) jest jedną z dwóch głównych kobiecych postaci w mandze i anime Hellsing. Jest mistrzynią Alucarda i szefową Organizacji Hellsing. Jest potomkinią Abrahama van Hellsinga i ostatnią z jej rodziny, ponieważ wujek próbował ją zabić. Uratował ją Alucard i udało jej się zabić Richarda Hellsinga. Chroni Anglię i jej Królową przed siłami nadprzyrodzonymi.

Charakterystyka

Wygląd

Integra ma kremowo-brązową skórę, niebieskie oczy i długie blond włosy (jej włosy są lekko kręcone w mandze i mają też grzywkę). Ma wysoką, szczupłą sylwetkę. Na strój Integry składa się czarny blezer i czarne spodnie, biała koszula z guzikami, czarne buty i czerwony krawat. Nosi także okrągłe okulary w drucianych oprawkach i często widuje się ją w ciemnozielonym płaszczu, gdy wychodzi na dwór. W serialu kolor jej stroju jest inny, ponieważ jej garnitur jest zielony, a kolor krawatu zmienia się na niebieski.

Po incydencie w zeppelinie jej lewe oko zostaje zranione do tego stopnia, że nosi czarną opaskę, którą ma pod okularami. Wydaje się również, że trzyma duży rewolwer w ukrytej kaburze pod blezerem, uzupełniając go bardziej jawnym pistoletem Sig-Sauer i szablą, gdy walka wydaje się prawdopodobna. Lubi palić cygaro, nawet w sytuacjach bojowych.

Osobowość

Integra, spokojna i opanowana, radzi sobie z większością sytuacji, które wywoływałyby u przeciętnego człowieka przerażenie i strach. W większości przypadków, nawet prawdziwie niespodziewanych i szczęśliwych, jej reakcje na bodźce są stonowane. Jej zachowanie jest bardzo biznesowe, ale nie jest niezdolna do odrobiny humoru, uprzejmości lub jej braku. Pomimo tego, że wygląda na obojętną i zimną, bardzo troszczy się o życie swoich ludzi, przysięgając im zemstę po ich rzezi przez braci Valentine.

Integra jest nieustraszona, odkąd była dzieckiem i przeniosła tę cechę ze sobą w dorosłość. Choć nie tak jawna jak Alucard, otacza ją zastraszające i dominujące powietrze; nawet jako młoda dziewczyna potrafiła zmusić Sir Shelby'ego M. Penwooda do zgięcia się, gdy okazuje wahanie. Ta odwaga nie kończy się tylko na ludziach, ponieważ rzuca wyzwanie całemu oddziałowi nazistowskich wampirów po ścięciu jednego z nich. Niedługo potem nad nią czai się Alexander Anderson, ale ona nawet się go nie boi, mężczyzny równie silnego jak jej sługa Alucard, ale nie ma powodu, żeby jej nie zabijać.

Jak dowodzi jedno połączenie między nią a Alucardem, wydaje się, że Integra dość łatwo się denerwuje.

Integra jest bardzo patriotyczna i niezwykle lojalna wobec korony. Jest odpowiedzialna, zwykle rozsądna, jednak jej spokojna postawa może czasami ustąpić napadom gniewu. Jednym z godnych uwagi przykładów jest to, że Alucard kwestionuje swoje rozkazy, na które odpowiada, mówiąc mu żarliwie i ze złością, że są tym, czym są i że nie należy jej przesłuchiwać. Integra, choć poważna i stoicka, nie jest twarda ani nieczuła. Kiedy Alucard zabija niewinnych ludzi współpracujących z Tubalcainem Alhambrą, z wyraźnym przerażeniem pyta, co jej sługa zrobił tym ludziom. Czasami zdaje się zapominać, kim i czym on jest. Podczas wydawania rozkazu Alucarda zabija zdradzieckiego, zwampiryzowanego Waltera, mężczyznę, z którym praktycznie dorastała. Później sam Alucard zaczyna zanikać po spożyciu Schrödingera, a ona jest wyraźnie zdenerwowana.

Trzy dekady później jej osobowość wydaje się nieco rozluźniona, ale wciąż może mówić poważnie, gdy czas tego wymaga, a wiek nie zmniejszył jej dominującej obecności. Jej temperament jest również nieco szybszy.

Ciekawostki

  • Integra zwykle pali fikcyjną markę małych cygar (cygaretek lub ewentualnie panateli) zwanych „małymi cygarami Hendi Winzermans”. Nazwa i wygląd opakowania (zwłaszcza w pierwszym anime) wskazują, że są one grą dla prawdziwej marki cygar Henri Wintermans. W rzeczywistości podobieństwo pisowni może nawet wskazywać, że był to po prostu błąd pisowni.
  • Dziewictwo Integry zostało odnotowane w serialu telewizyjnym (Incognito nazywa ją „Świętą Dziewicą Królewskiego Zakonu Rycerzy Protestantów” w 13 odcinku) oraz w mandze i OVA (po tym, jak ofiarowała Seras swoją krew, która jest „100% dziewicza”).
  • Jest ekspertem w strzelaniu z pistoletu i szermierce.
  • Środkowe inicjały Integry (F. W.) mogą odnosić się do twórcy filmu Nosferatu, F. W. Murnau.
  • Jest grafika przedstawiająca Integrę i Alucarda, w których jego ramię obejmuje jej ramiona, a jego ręka jest skierowana w jej stronę. Palce są ułożone niezręcznie, przez co niektórzy sądzą, że Alucard obciera pierś Integry. Jednak pozycja i anatomia jej ciała sugeruje, że niczego nie omija, a jego dłoń jest ułożona nad jej żebrami, a nie na jej klatce piersiowej.
  • Victoria Harwood, angielska aktorka głosowa Integry, oświadczyła w filmie Participating in a Legend, że choć czuje, iż Integra „ma upodobanie do Alucarda”, i spekuluje, że między nimi mogła istnieć historia seksualna poza ekranem, choć w opowieści nie ma nic, co mogłoby zweryfikować to stwierdzenie.
  • Kolejną wskazówką, która może reprezentować atrakcyjność między nimi, jest Alucard, który próbuje przekonać Integrę, aby została wampirem, pijąc jego krew w serialu.
  • W 10 odcinku serialu telewizyjnego pokazano, że Integra ma krew typu A.